دراک

دراک نام کوهي است، تصادفي من در کنارش بزرگ شدم.. اينجا دست‌نوشته‌هاي نامربوطم را مي‌گذارم

14.2.91

سه روزه دارم از استرس می میرم. سه چهار ماهه دارمش، اما سه روزه به اوج رسيده.

سه روزه استرس تمام کاسه کوزه شخصیتیم رو در هم پیچیده و گفتگوی درون شده تمام شخصیتم. از هر راهی که بلد بودم  باهاش مقابله کردم اما حجم استرس خیلی بیش از این ها بود. دیشب یک خبر، يک رخداد در راستاي آن چيزي که منبع استرس بود من رو در استيصال و ياس بدي فرو برد.

ساعت يک با زور قرص من رو خوابوند تا شش صبح و شش تا هشت توي رختخواب چرخيدم و حجوم  فکر و حجم سنگين استيصال من رو در هم کوبيد.

ظهر گفت بيا بريم نهار بيرون. توي پمپ بنزين ده دقيقه بالغانه با هم حرف زديم. زاويه نگاهمون رو تغيير داديم و من آرامش عجيبي سر تا پام رو در بر گرفت. آنقدر آروم  شدم که نا خودآگاه با آهنگ بندري ماشين ريتم گرفتم. امشو شووشه ليپک ليليلونه.

مرسي عزيز دل.

No comments yet»

پاسخی بگذارید

