دراک

دراک نام کوهي است، تصادفي من در کنارش بزرگ شدم.. اينجا دست‌نوشته‌هاي نامربوطم را مي‌گذارم

وبلاگ به مثابه ديوايدر

امير يک بار مي گفت وبلاگ برايش کاربرد منظم کننده افکار و ذهنياتش را داره بازي ميکنه ( تو آن مقطع)

من اين حرفش رو تازه دارم درک و لمس مي‌کنم. فکري که نوشته ميشه، که پست ميشه، دسته بندي ميشه، يک بار به صورت جدي ارزيابيش مي کني و با برچسب و بارکد ميذاريش يه گوشه. و اين کمک خيلي زيادي به آشفتگي ‌هاي ذهني مي‌کنه. کمک مي‌کنه دچار گفتگوي درون بيخود و زيادي نشي. کمک مي‌کنه آزادي و همينطور انسجام فکري بيشتري پيدا کني.

اما مخاطب، مخاطب بيچاره احتمالا سخت ارتباط برقرار کنه با اين تراوشات پست مدرن و نامربوط ذهن تو گه گاهي هر روز يه رنگند و اغلب نشان از يک گوشه از درون ذهن تو دارند. توي وبلاگ نويسي گاهي اما مخاطب اونقدر مهم ميشه که مياد درجه اول اهميت گاهي هم مخاطب با تمام ارزش و احترامش ميشه درجه دو و اين تويي که درجه اول اهميت ميشي. خواه مخاطب با تو بياد، ارتباط برقرا کنه، خواه نه.

خلاصه اينا رو گفتم که بگم جفنگيات اين چند وقته من رو به حساب اينها بگذاريد و بس.

No comments yet»

پاسخی بگذارید

