دراک

دراک نام کوهي است، تصادفي من در کنارش بزرگ شدم.. اينجا دست‌نوشته‌هاي نامربوطم را مي‌گذارم

خواب

خواب می بینم. این روزها زیاد خواب می بینم یا بهتر است بگویم زیاد خواب های به یاد ماندنی می بینم. همین امروز صبح پکیج کاملی از خواب های متفاوت دیدم.

خواب آرش کسوف را هم دیدم. روی یک تپه سبز مثل همان که عکس پروفایلش هست. داشتیم بر سر عکس گرفتن با هم صحبت می‌کردیم. خواب دیدم با همکارم که مهندس مکانیک است مجبور شده ایم برویم داخل داکت هوا چرا که جنگ شده و باید از بین نیروهای دشمن اشغال گر فرار کنیم. خواب سیروس را دیم و انتخابات و نگرانیش از رای آوردن یک طیف و جناح.

خواب اصغر را دیدم…آخ.. ای داد.. خواب اصغر را دیدم. ديدمش قبراق و سرحال و شوخ سر به سر همديگر ميگذاريم. يادش زنده و پايندست.

شايد بعضي ها را حوصله کنم بنشينم تحليل فرويدي کنم و ببينم زيرش در ناخودآگاهم چه خبر است. زيرش هر چه هست جنس خوابهايم کمي دارد متفاوت ميشود و من اين را مي فهمم.

No comments yet»

پاسخی بگذارید

