دراک

دراک نام کوهي است، تصادفي من در کنارش بزرگ شدم.. اينجا دست‌نوشته‌هاي نامربوطم را مي‌گذارم

برش

خسته ام، خیلی خسته ام. این روزها خیلی کار دارم. سرم حسابی شلوغ و در هم و برهم است. شانه‌ها و کمرم درد می کنند. دلم ماساژ می‌خواهد.

صندلی را تکیه میدهم به دیوار. لپ تاپ را جلو میکشم، طوری که نصفش روی میز باشد نصفش به صورت کج روی پایم قرار بگیرد. ماگ پر از چائی را بر میدارم قندی چاشنیش می کنم و جرعه‌ای می‌نوشم. گرمای دلپذیری از گلویم پائین میرود. کار را ادامه میدهم…

خوشبختی، همین تکه های کوچک است.

No comments yet»

پاسخی بگذارید

