دراک

دراک نام کوهي است، تصادفي من در کنارش بزرگ شدم.. اينجا دست‌نوشته‌هاي نامربوطم را مي‌گذارم

گر بدينسان زيست بايد پست من چه بي شرمم اگر فانوس عمرم را به رسوائي نياويزم بر بلند کاج خشک کوچه بن بست

این وبلاگ فیلتر شده است.

دلایلي دارم که عمو فیلتر چی غیر ماشینی این وبلاگ را فیلتر کرده است.

اولش یه خودم گفتم فرقی نمی کند همان که بودم هستم و همان که میگفتم میگویم اما بعد دیدم حالا که فیل ها تر زده‌اند آش نخورده و دهان دوخته نباشم بگذار بي پرواتر و بي ملاحظه‌تر از قبل بگوييم.

من اينجا خيلي به مخاطب فکر نمي‌کنم و نمي‌کردم. درونم بود که بيرون مي‌ريخت و مي‌ريزد و خوش آمد و بد آمد کسي مطرح نبود و نيست. اين بيرون ريزي دروني حالا بيش از پيش عريان است بين بعضي کلمات را از سر مصلحتِ‌ دور از فيل‌بان‌نشيني، ستاره‌اي، فاصله‌اي، چيزي مي‌گذاشتم که آن را هم ديگر کمتر انجام ميد‌هم.

مخاطب هم اگر بخواهد بخواند راهش را بلد است وبلاگ کپي بي‌فيلتر ديگري را هم با آدرسي جديد راه‌انداخته‌ام که او که بخواهد، ميابدش.

حس‌ خفگي و ظلم و جور و زندگي در فضائي مسموم با دغدغه‌هاي قرون وسطائي را هم که لابد بايد الان داشته باشم، ندارم. در اين ديار صبح که بلند مي‌شويم  انتظار هر چيزي را داريم تا شب که سر بر بالش مي‌گذاريم از شما چه پنهان از پنج- شش سالگيم که صبح از خواب ناز بلند شدم و ديدم در نيم‌‌شبي که خواب‌هاي رنگارنگ کودکي را مرور مي‌کرده‌ام ظلم تغييراتي‌ در زندگي و در خانواده‌ام داده،  ديگر شب‌ها هم انتظار هر چيزي را دارم. پوستمان کلفت شده‌ است ديگر. ما نسل طلائي انقلابيم، نسلي که پس ازانقلاب را با تمام ابعادش با واقعيات کاملش ديد. نه! نديد که با بند بند وجودش زندگيش کرد، با آن بزرگ شد، سعي کرد ببخشد و به اصلاح نشيند، از خشونت گريخت و وارد بازي‌هاي معمول نسل پيشش نشد و در مقابل همه عظمت خود پنداشته‌شان با زيرکي و نوگرائيش قد علم کرد. هاي عمو فيلتر چي من از آن نسلم نسلي که پنجره‌اش را ببندي درها باز مي‌کند. خودت از پنج شش سالگي مرا وارد بازي‌ات کرده‌اي، يادت هست؟؟

۱ دیدگاه»

  ساناز wrote @

فقط آمدم کامنت گذاشتم تا بدانی و البته بدانند، فیلتر شدن باعث نمی‌شود خوانده نشوی.


پاسخی بگذارید

