دراک

دراک نام کوهي است، تصادفي من در کنارش بزرگ شدم.. اينجا دست‌نوشته‌هاي نامربوطم را مي‌گذارم

گفتند

یک تکه، تنها یک قطعه از آن همه زیبائی که شاملو با اشعارش برایمان گذاشت کافیست تا بیست و یکم آذرماه سالروز تولدش را بزرگ بداریم:

گفتند: «نمی خواهیم

                          نمی خواهیم

                                          که بمیریم»

گفتند: » دشمنید!

                     دشمنید!

                               خلقان را دشمنید»

چه ساده، چه به سادگی گفتند

و ایشان را

چه ساده

            چه به سادگی

                               کشتند!

 

 

 

3 دیدگاه»

  majid wrote @

سلام من مدت زیادی نیست با وبلاگت اشنا شدم و بار قبلی بهت نظر دادم که شما رو لینک کردم اگه منو لایق بدونین منو هم در لینک دوستانتون قرار بدین ولیانگارخوشتون نیومد ولی اگه منو لینک کنین منت گذاشتین . موفق باشین

  مليحه wrote @

نه! هرگز شب را باور نكردم . چرا كه در فراسوي دهليزش به اميد دريچه هاي دل بسته بودم …… يادش گرامي

  مینا کیانی wrote @

خوندمش ……..


پاسخی بگذارید

