دراک

دراک نام کوهي است، تصادفي من در کنارش بزرگ شدم.. اينجا دست‌نوشته‌هاي نامربوطم را مي‌گذارم

خر مرد رندي

جونم براتون بگه قضیه از این قراره که یک آگهی قد بیلبورد زدن توی بانک پاسارگادی که ما توش حساب داریم. که ای بابا چه نشسته‌ايد که بانک پاسارگاد کارت اعتباري مي‌دهد برويد هرچه دلتان مي‌خواهد بخريد بعد به ما پولش را با سودش بدهيد.

چقدر سود مي‌گيرد؟ 25٪

مي‌گويم شرايطش چيه؟

150٪ آن را مي گذاري حساب بلند مدت تا سقف ده ميليون بهت کارت اعتباري- بخوانيد وام- مي دهم برو حال کن.

مي‌گم مگه آخه آدم مغز خر خورده؟ فرض کن ده ميليون بخواهم، بايد 15 ميليون بگذارم با نرخ حداکثر 19٪ بعد از پول خودم برداري بهم ده ميليون بدهي با نرخ 25٪!!؟؟؟

يعني پول خودم را به خودم مي‌دهند 6٪ هم سود مي‌گيرند؟؟!!!!

جل الخالق. خب 5 ميليونش را مي‌گذارم و ده ميليون را نمي گذارم 6٪ هم جلويم که؟؟

به رئيس بانک مي‌گم هرکي خواست شماره منو بده هرچي خواست اينطوري بهش وام مي‌دهم!

No comments yet»

پاسخی بگذارید

