دراک

دراک نام کوهي است، تصادفي من در کنارش بزرگ شدم.. اينجا دست‌نوشته‌هاي نامربوطم را مي‌گذارم

خبر داغ

دلم تنگ شده بود واسه اين سريال هيجان انگيز Prison Break و خبر داغ اینکه اپیزود جدید اين سریال چهار روز دیگر يعني April 24پخش مي‌شود.

اسم اين اپيزود  .Vs است و فکرکنم مثل اين ادامه لاست ما را هر هفته سر کار بگذارد.

wallpaper_800x600

8 دیدگاه»

  امیر wrote @

اون که جمعه قسمت هفدهمش پخش شده و جمعه ای که تو میگی قسمت هجدهمش قراره پخش بشه… ولی خودمونیم لاست نمیدونم چرا ولی این اواخر دیگه داره یه کم اعصاب خورد کن میشه… بخصوص که جان لاکش کمه و سایرش یه کم زیادیه!!!!! :))
————————————————–
دراک: بله قربان حق با شماست ولي ما هفده را ديده ايم و بد فرم منتظر هژده هستيم بد فرمگرفتاريم تا پخش مي شود سريع دانلود مي کنيم در مورد لاست هم کشتيمون با اين لاکت دو نقطه دي

  dordaneh wrote @

yadam bashe hamkhoone man injaro nakhoone,in serial ghorban dasht maro be talagh miresoond hamkhoonamoon shabi se chahar ghesmatesho midido too khabam ba maikel harf mizado 1 namoore ham az sarahe khoshesh oomade bood gamanam kholase age tokhme zano be talagh miresoone prison break mardo

  dordaneh wrote @

mikham bache ba presidente keshvaresh ashna beshe va vatan parast bar biad va in ba chizi momken nemishavad magar radio payam ke har 15 min akhbar mige ta betoone tamame farazhaye mahmoodi ro be gooshe alamian beresoone.fekr konam kiaan zaboon baz kone avalin kalamashh mamood bashe:D

  گیل بانو wrote @

آقا ما با همین لاست و الیاس و 24 سرگردانیم و از زندگی و خواب افتادیم. وای به روزی که heroes و Prison Breakرو هم شروع کنیم.

  بهاره wrote @

mage losto didin hamasho!!?
tamum shod?????:O

  بابابزرگ wrote @

ا !! من همین الان کامنت گذاشتم، سابمیت هم شد ! چرا نیستش ؟!

  بابابزرگ wrote @

ای بابا کامنت قبلیش پرید گویا !! البته چیز مهمی هم توش نبود ! فقط یه

گیر کوچیک به این قضیه ی سریال دیدنا داده بودم و بعدشم گفته بودم

موقتا یه وبلاگ راه اندازی کردم خواستی یه سری بزن و اینا و دیگه چی

گفته بودم توش ؟؟ اممم … آهان ! آرش تو فیس بوک مطلب میشه گذاشت

آیا ؟؟

  mehrgad.ir » Blog Archive » خبر داغ wrote @

[…] خبر داغ « دراک […]


پاسخی بگذارید

