دراک

دراک نام کوهي است، تصادفي من در کنارش بزرگ شدم.. اينجا دست‌نوشته‌هاي نامربوطم را مي‌گذارم

فردوسی پور

تا اطلاع ثانوی به شدت مورد حمایت می باشد:

این جوان شاداب و فتوژنيک و بامزه  نوک حمله مطبوعات آزاد انديش و عدالت طلب است و اين روزها خودش و برنامه‌اش مورد هجوم و حمله پاچه‌خواران و لمپن پروران.

داستان اين روزهاي برنامه نود، داستان تقابل دولت است با مطبوعات و آزاد انديشان، دولتي که با واقعيات مشکل دارد و بايد همه چيز را با نقاب پوسيده و مسخره‌ي: «همه چيز روبه راه است» و «عالي است» و «هيچ مشکلي نيست» و «ما از همه سريم و بر همه برتري داريم» و «چنينيم و چنانيم» نشان دهد. دولتي که با بلدوزر و عوض کردن خاک و نشاندن درخت مي‌خواهد به جنگ واقعيتي رود که لا اقل چند هزار خون سرخ سنديت دارد.

واقعيت را نشان بدهي يا ندهي فردوسي پوري باشد يا نباشد واقعيت هست و هيچ کاري‌اش هم نمي‌توان کرد. خاک نو و درخت مصلحتي‌ات را کنار مي‌زند و خود را مي‌نماياند. گيرم روزي ديگر و زماني ديگر، آنگاه نيز که زمانه زخم خورده و مغموم به شهادتش طلبد به هزار زبان سخن خواهد گشود.

3535d2r

9 دیدگاه»

  pasha wrote @

قربانی گردن کلفتان چماق به دست شده عادل 😦

  neda wrote @

بابا من هرروز این صفحه رو باز می کردم ببینم شما نوشتید یا نه اما این مطلب و دوس نداشتم و الان از دست خودم ناراحتم که این همه مدت منتظر بودم راستی من تلویزیون ندارم الان اما می دونم این جریانات نود رو
————————————
دراک: شما حالا خودش رو ناراحت نکن

  بر دیا wrote @

دعوا سر لحاف ملاست

  عزيزي wrote @

بيچاره فردوسي پور داره به سرنوشت فرزاد حسني دچار ميشه.به اينا نبايد بگي بالاي چشت ابرو است.

  مسعود wrote @

کار آقای فردوسی پور حرف نداره به خدا.

  شهرام wrote @

بابا تا خیابانی متملق و چاپلوس هست که دیگر نیازی به فردوسی پور و امثال ایشان ندارند

  فرهاد wrote @

فردوسی پور وبرنامه اش را دوست دارم چون دوستدار حقیقت هستم

  سید محسن حسینی wrote @

90درصد فوتبال ایران با فردوسی پور می چرخه

  صادق wrote @

نظری ندارم .


پاسخی بگذارید

