دراک

دراک نام کوهي است، تصادفي من در کنارش بزرگ شدم.. اينجا دست‌نوشته‌هاي نامربوطم را مي‌گذارم

دو گانه نامربوط

1- آقا ما بسی لذت بردیم از این نی نوای علی زاده و بسی عقمان گرفت از این درویشی. نظر ما هم چون محترم است مثل هر نظر دیگری لابد, بگوئیم با همه موسیقی نابلدیمان حس می‌کنیم به شاهکاری چون کلیدر پی پی زد با این آهنگش

2- کنار نیلگون خلیج فارسم. جای همه شما خالی حیف که لباس ندارم و وقت اصلا وگرنه هوا آی دریائیست, آی دریائیست. کنار دریائی که هر موجش انگار فارسی بودنش را به رخ می کشد, ظهر هم نهار ماهی کباب شده خورده ام کش آمده ام. جای همسر که خیلی خالی…

8 دیدگاه»

  امیر wrote @

حالا من بگم کوفتت بشه؟!! اون از نی‌نوا.. اینم از خلیج فارس.. من اینجا رسماً در حال قندیل بستن هستم! یخخخخ زدم کاکو!!!

  بهاره wrote @

بي انصافين ديگه در مورد درويشي!!!
من غيرت دارم!!:دي
خوش به حالت من تا حالا جنوب نرفتم
خليج فارس نديدم
😦
—————————–
دراک: واقعا نرفتی؟؟ کل عمرت بر فنا…

  shirin wrote @

ba in hesab bayad eteraf konam omre bande ham bar fanast…chon ta hala naraftam…ama vagha’n doost daram beram

  neda wrote @

پی پی زد به کلیدر!!!! نگو آقا نگو!

  سرباز معلم جنوبی wrote @

آقا کجای خلیج فارسی ؟ کالو هم می بینی ؟

  shirin wrote @

shoma chera dige dast be keyboeard nemishi

  امیر wrote @

زنده‌ای تو بشر؟ غیبت داری… برو با ولی‌ات بیا!

  آقاي (+) wrote @

سلام…
پست هاي كوتاهت را خواندم و لذت بردم و فكر كردم.
كراك وحشتناك بود. چه خوبه كه «خون بازي» مي نويسي.
خوش حال باشي…


پاسخی بگذارید

