دراک

دراک نام کوهي است، تصادفي من در کنارش بزرگ شدم.. اينجا دست‌نوشته‌هاي نامربوطم را مي‌گذارم

با مرام!

آي ايها الناس ، آي آسمون، آي شما که با يک حس گذرا اشکتان دم مشکتان است، اي وبلاگ نويسان کهنه کار و نو کار،يا اي شماها که احساستان را چون من زير نقاب چهره‌تان قايم مي‌کنيد، اي فلاني‌ها و بهماني‌ها، دلمان براي امير تنگ شده، تنگ شده آقا جان دست خودمان هم نيست، آقا جان دوست زياد است اما دوست خوب کم و دوست عالي يا به قولي رفيق کمتر، امير از آن کمترهاست. بی مرام با آن هيکل کوچک و آن خنده‌هاي زشتش!! هر آنچه در ايتاليا مي‌‌‌خوري و مي‌نوشي کوفتت شود که اين آتش را در اين‌جا در دل‌هاي بعضي‌ها انداخته‌اي. حالا ما که خوبيم دخترک يک چشم اش آبليموست يک چشمش آبغوره…

7 دیدگاه»

  امیر wrote @

باوفا… شرمسارمون می‌کنی به خدا رفیق…! دل من هم خیلی براتون تنگه و هرچی من اینجا قراره کوفتم بشه به پای اون با هم بودن های اونجا نمی‌رسه… باور کن رفیق!

  آرتمیس خانوم اینا wrote @

دخترک به من گفت که تکذیب می کند اصلن هم دماغش قرمز نشده هم و فین فین هم نمی کند اصلن هم دلش تنگ نشده لابد اصلن هم وقتی اینا رو میگفت دماغش دراز نشد بخوره به دیوار روبرویی اصن

  بابابزرگ wrote @

اگر یک بابابزرگ پیری پیدا بشود که از بد روزگار، روزگار بدش با جلسات

کافی شاپی دوستان عزیزش تداخل پیدا کند ، این گناه چه کسی ست ؟!

به پیر ، به پیغمبر ، به امام زاده صالح ، به … گرفتار بودیم خان دراک !

عفو بفرمایید !!
————————————-
دراک الممالک خان دراک: شازده وساطت کردند عفو نموديم. ديگر تکرار نگردد

  dordaneh wrote @

inja alan jave familye ma dekhalat nakonim behtare haaaaa?

  سولماز wrote @

آخه عزیز دل من دوری از امیر هم دلتنگی داره؟ مرتیکه قلمبه. 🙂

  امیر wrote @

سولماز جان، به قول انگلیسی های اجنبی I love you too !!!!

  shirin wrote @

ey baba! doroste doori sakhte ama inghadr khoon be jigare amire bichare nakonin… ey Deraaaaak


پاسخی بگذارید

