دراک

دراک نام کوهي است، تصادفي من در کنارش بزرگ شدم.. اينجا دست‌نوشته‌هاي نامربوطم را مي‌گذارم

تبليغ نشود

آي آقاياني که در شبکه چهار برنامه علمي درباره فضا نشان ميدهيد بعد روي يک سفينه فضائي که به ايستگاه فضائي متصل شده آرم ناسا را شطرنجي مي‌کنيد. خوب است! همينگونه پيش رويد برايش تبليغ نشود يک باره مردم از ناسا خريد کنند!!

5 دیدگاه»

  dordaneh wrote @

valla!!!

  سولماز wrote @

والا من چند وقت بود می خواستم بگم تخم مرغام از فضا برام بیارن به این راننده سفینه ناساهم گفته بودم. چشمشون کور حالا هی شطرنجی کنن من که بلدم برم تو اینترنت شمارشونو پیدا کنم.

  آرتمیس آزاد wrote @

ببین مساله اینه که آدم فک می کنه کللن عقل که تو بساط نباشه یه جورایی همه چی خنده دار میشه …بماند که کللنش فاجعه ست، ما همین یه قلم رو می گیریم می خندیم برا خودمون ، بماند که در کللنش همیشه عزاداریم

  هومن wrote @

سلام استاد
کجایی خبری ازت نیست.سولماز خوبه؟ سلام برسون.ایمیلتو بده یچیزی بفرستم برات
قربانت
هومن
—————————————————
دراک: ما مخلصیم استاد, سگ و گربه هم دیگه نداریم به بهانه اش بیاییم مزاحم شویم…

  صالح-شيخاني wrote @

عاشق همتونم-عاشق همه شوخياتونم
سربه رگ پرباشيدبالاهميشه.


پاسخی بگذارید

