دراک

دراک نام کوهي است، تصادفي من در کنارش بزرگ شدم.. اينجا دست‌نوشته‌هاي نامربوطم را مي‌گذارم

هزار درنا به مثابه هزار دوستي

dorna

اينجا، دنياي غريبيست، يا نه! دنياي عجيبيست. اين وبلاگ‌ها را مي‌گويم. اين ها که دارند ديگر گونه زندگي‌اي ‌را برايمان مدرن وار به ارمغان مي‌آورند.

مدرنند، چرا که ديگر گونه شرايط و ديگرگونه روابطي را برايمان مي‌سازند که گاهي زندگي مجازي مي‌ناميمش.

پيچيده‌ترين بخش اين فضا و اين جهان دوستي‌هايش است. دوستي‌هايي که بر پايه افکار و گفتار شکل مي‌گيرد و در آن از شکل و ظاهر و پوشش خبري نيست. اين دوستي را گاهي دوستي ناديده و يا دوستي مجازي مي نامند. آي… با اين مشکل دارم با اين دوستي مجازي!

دوستي مگر مجازي مي‌شود؟؟ دوستي، همان‌قدر حقيقي است که نوشته من و نوشته تو. دوستي، همانقدر واقعيست که من هستم و توئي…

دوستي هميشه مرزها را در مي‌نوردد خواه اين مرز ميان خاکي و جغرافيائي کشيده شود خواه مرز جهان واقع و جهان مجازي وبلاگ باشد . دوستي دوستيست و اگر نبود امروز آرتميس فرمان هزار درنايش را براي نديده‌اي به نام گيل بانو صادر نمي‌کرد. اگر اين‌گونه نبود دردانه من و آن ديگري و سلامت خود و کودک نيامده‌اش اين‌گونه، مهم خبر ما نمي‌شد. اگر اين‌گونه نبود امروز تنها خواننده وبلاگ امير بوديم و آن تپل بي‌نظير را هيچگاه اين چنين دوست و نزديک نمي‌ديديم.

امروز بيش از هر روز ديگري نياز داريم به خودمان ثابت کنيم که دوستي قالب نمي‌گيرد پس بيا درنايمان را بسازيم.

پي‌نوشت: عکس دزديست…

6 دیدگاه»

  صالح شيخاني wrote @

عكس بالايي مشخص نيست.انگارسفيدبرفيه اونم درفصل پائيز-

  احسان wrote @

ها!!!! انگار این نوشته رو درست وقتی که داشتم با خانم همسر تلفنی صحبت می کردم می نوشتی!!! گاهی هم به صحبت های ما سرک می کشیدی و حتی می دانستی که آرش (تاریک و روشن) کی می آید تهران!!
آری برادر!! هزار دوست کم و یک دشمن بسیار است!!!

  امیر wrote @

مونده‌ام چی بگم… معمولاً جلوی نوشته‌های زیبا و پر از صداقت کم میارم… پس بگذار به حساب همون کم آوردنه که بیشتر از این ادامه نمی‌دم.
——————————
دراک: دشمنت کم بياره عامو!! امير

  گیل بانو wrote @

چه فرقی میکنه چه یا که هستیم. مهم اینست که مخلصانه همدیگر را دوست داریم. مهم اینست که برای هم مهم هستیم و در غمها و شادیهای هم سهیم. دوستتان دارم. این روزها فراوان این جمله در ذهنم تکرار می شود. همه ی شما را و همه ی آنهایی را که دیده یا ندیده، شناخته یا نشناخته، آرزوی سلامتی همسفرم را دارند. با وجود شماها آدم غلط بکند احساس ناامیدی داشته باشد.

  هزلر درنا « به همين سادگي wrote @

[…] مرتبط :هزار درنا به مثابه هزار دوستی […]

  صالح شيخاني wrote @

دوستي كوچه باريكيه حق اتوبان زندگي دوستي راباحق شروع كنيدنه بادروغ وچاپلوسي
يك رفيق دارم صميميه اونم كلام تيزحق


پاسخی بگذارید

