دراک

دراک نام کوهي است، تصادفي من در کنارش بزرگ شدم.. اينجا دست‌نوشته‌هاي نامربوطم را مي‌گذارم

باید که برگردم

چون برای ترم آینده احتیاج به مرور درس های گذشته ام دارم. امروز جزوه و کتاب آن سال هایم را پیدا کردم و داشتم ورق می زدم. این ورق زدن پرتابم کرد به آن روزها…

چقدر اين مدارات و اين مشخصه‌ها که کشيده‌ام برايم جذابيت داشت و دارد. شيريني اين محاسبات و اين تحليل ها آنچنان برايم زيباست که با هيچ کار ديگري قابل مقايسه نيست. عاشق اين فرمو‌ل‌ها و اين مداراتم، عاشق اين سه ثانيه بعد از خطا هستم، مي‌ميرم براي اين همه بدبختي که سر خط و شبکه مي‌آيد، به يک خطا. و تو چگونه تحليلش مي‌کني، چگونه حلش مي‌کني و چگونه پايداري شبکه را حفظ مي‌کني. آي عاشق اين ماتريس‌ها هستم.

بايد برگردم سر درس و مشقم، بايد ادامه دهم…. هيچ چيز از آن شيرين‌تر نيست….

7 دیدگاه»

  dordaneh wrote @

matris!!! man ro ham part kardid be kelase riaziat jadid !khoobid salamatid?

  آرش.س wrote @

واقعیت اینه که آدمیزاد باید حداقل 500 سال عمر کنه .تو این 60-70 سال به هیچ کاری نمیشه رسید.هر کاری که می خوای انجام بدی باید از یه کار دیگه بزنی.یکی هم نیست آدم رو بر داره ببره وسط ناسا با حقوق سالی 200k usd استخدام کنه که با خیال راحت یه عمر کاره تحقیقاتی دبش انجام بدی.ما که درگیریم حسابی، امیدوارم شما بتونید این چیزایی که گفتی رو انجام بدی.

  امیر wrote @

به به… به به … بچه درس خون!

  حبيبي wrote @

سال ها پيش پيرمردي به من گفت
عمر سه دوره 20 ساله است در دوره اول بياموز در دوره دوم آموخته هايت را به کار ببند و در دوره سوم از آنچه فراهم کردي استفاده کن
خوشحالم که آموختي هيچ لذتي بالاتر از آموختن نيست

  Shirin wrote @

به شدت موافقم… درس خوندن هم دنیایی داره! اما جمعه عصر ها که شنبه اش امتحان دارم به شدت از این موافقت پشیمان می شویـــــم!

  Shirin wrote @

راستی یادم رفت بگم… شیرین تر از اون تخیلات بنده است البته بدون شکر!
:دی ی ی

  هومان wrote @

عالیه
بالاخره راه اصلی و منطقی خودت رو پیدا کردی.
به نظر من که این راهیه که باهاش میتونی از تمام توانت استفاده کنی.
هر وقت که به هدفت نزدیک شدی و مطمئن شدی که این راهت بوده این کامنت رو دوباره بخون.
موفق باشی.


پاسخی بگذارید

