دراک

دراک نام کوهي است، تصادفي من در کنارش بزرگ شدم.. اينجا دست‌نوشته‌هاي نامربوطم را مي‌گذارم

چند خبر وبلاگي

1- آرتمیس بعد از درگیری اش با فیل بان ها که به قول خودش بهش فيل پي‌پي کرده بود رفته اينجا. برو بخوان حالش رو ببر!

2- بيست سال ديگر آپديت شد. قول حمايت داديم تا جون بگيرد اينم حمايت.

3- اندروني به روز شد. اينم حمايت ايضا.

4- مطرب الممالک سرماخورده اساسي با چاشني خود لوس کني.

5- دير تش باد رفت بالا. اي ول به شماها واسه خودتان يک کف مرتب بزنيد. بازم راي بدهيد بالا، بالا، بالاتر از ابر هم بالاتر

10 دیدگاه»

  artemisazad wrote @

به به می بینم که اینجا تبدیل شده به شبکه ی تبلیغاتی برای شازده و برو بکس ایشون…بعله بعله…

مرسی که از من نوشتی اینجا…دسش درد نَهُنِه…

  bahareh wrote @

ma kheylimoshtaghe didare shoma va hamsaretan boodim va hastim vali shoma dar terafik mondin va ma majboor bodim ke berim!!!:(
be omide didar…

  امیر wrote @

آقا شرمسار شدیم اساسی!

  Shirin wrote @

به جاش ما فهمیدیم شما تلخ میل می کنید اساسی! این هم دو نقطه دی گنده
در ضمن از دیدار شما و سولماز جان خیلی خوشحال شدم.

  علی کاظمیان wrote @

ما مدید زمانی است که از دیدار شما و بانو و ایضا خواهربانوی نازنینتان مسرور نگشته ایم…….نکند که امیر الممالک ترک یار و دیار کنند و ما اندر خم کوچه های پلور فریاد رازقی سر دهیم، بی ایشان و شما!

  artemisazad wrote @

یعنی من می خوام با زنت دعوا کنم بیام اینجا اوول با تو چک کنم؟ آقا خیلی بیرحمانه و غیر منصفانه است…نخیرم قبول نیس…

  artemisazad wrote @

نه نه…نمیشه… من قبول ندارم…نخیرم…

  artemisazad wrote @

تازه شم بده تورنت رو که تورنت کنیم …دستت درد نکنه…حالا بده بعد میریم دم در شرکت سولمازینا دعوا…خب؟

  amoohooman wrote @

بار اول است که اینجا می آیم … یا حد اقل اینگونه فکر میکنم…. مشتری شدم …. باز هم خواهم آمد … شاد و فعال و پر و پیمان باشید … ارادتمند عمو

  S-S wrote @

حالابااين دعواهاكجابريم-ازماگفتن-شكي ندارم كه همديگروديدن.


پاسخی بگذارید

