دراک

دراک نام کوهي است، تصادفي من در کنارش بزرگ شدم.. اينجا دست‌نوشته‌هاي نامربوطم را مي‌گذارم

مجري

رادیو ورزش- بخش تجارت!!!- صدای بازرگانی- قاعدتا باید برنامه بسیار تخصصی و حرفه ای باشد, به طوری که معلومات مجریش کف آدم را در می آورد:

مهمان برنامه: حافظ فکری نایب رئیس صنف ابزار فروشان

مجری: آقای فکری شما تولیداتتان چیست؟؟

فکری: خانم ما تولید نداریم ما توزیع کننده هستیم. صنف هستیم و طبق قانون نظام صنفی داریم فعالیت می کنیم.

مجری: این قانون را الان حضوز ذهن دارید برای ما بگوئید؟!!!

فکری: یک قانون که نیست یک مجموعه قوانین و یک دفترچه است به نام قانون نظام صنفی که چندین ماده و بند دارد.

مجری: آها!!

مجری: شما زیر مجموعه تولید کننده ها هستيد یا اول تولید است بعد خدمات، بعد توزیع؟ یا تولید زیر مجموعه شماست؟؟!!

فکری: ما جدا از تولید هستیم توزیع کننده ایم و اصلا ما زیر نظر وزارت بازرگانی هستیم و تولید کنندگان زیر نظر وزارت صنایع!

مجری: دستگاه های تولیدی شما اغلب ایرانید یا خارجی؟!!

فکری: خانم ما تولید نمی کنیم منظور شما ابزاریست که می فروشیم؟

مجری: آره همون!! مثلا قفل و لولاهای شما خارجیست یا ایرانی؟

فکری: قفل ولولا اتحادیه مخصوص خودش را دارد و از ابزار جداست ما ابزار فروشیم.

مجری: شما فقط فروشنده هستید یا بهره بردار هم هستید؟

فکری: بهره بردار چی؟ ما ابزار آلات مورد نیاز مردم و صنايع، چه ایرانی و چه خارجی را توزیع می کنیم. همین.

مجری: آها…

بعد می‌گن گزینش استخدام چیز بدیست. الان این مجری انواع کفن‌های میت ها را با الگوی دوخت می‌داند.

——————————————–

پي‌نوشت نمي‌شود گفت بي‌ربط!!:

اوباما راي آورد. راي جوانان، سياهان و روشنفکران- راي تغيير خواهان!!!

obamawins-afp

5 دیدگاه»

  سولماز wrote @

نمی دونم من چرا انقدر خوشحالم؟ همش یاد سال 76 افتادم که تو ایران هم این اتفاقات افتاد؟ به امید روزی که ما هم خوشحال بشیم از تغییرات اساسی تو ایران

  آرش.س wrote @

البته این مقایسه با انتخابات 76 و اصولا هر انتخاباتی در ایران یک قیاس بقول دوستان مع الفارق است.
در امریکا مردم به نامزدی که در طول 21 ماه مبارزات انتخاباتی ، تمام و کمال او ، خانواده اش ،عقایدش و … را شناخته اند رای دادند، در سال 76 مردم به آخوندی که نمی شناختند و هنوز هم نمی شناسند (مثلا چند نفر از 20 میلیون نفری که به او رای داند ،نام همسر و فرزندان اورا می دانند؟) رای دادند.
این است که در آمریکا ریس جمهور تو زرد از آب در نمی آید(یا کمی توزرد می شود) اما در ایران پس از 8 سال تازه به مردم می گوید بله من به شما پشت کردم تا از نظامی که قبولش دارم حمایت کنم.

من واقعا این بار نمی دانم یا شاید هم برایم کم اهمیت تر باشد که کدامیک رییس جمهور بهتری برای دنیا هستند، اما فکر می کنم اوباما بدلیل جوانتر بودن قابلیتهای بیشتری داشته باشد و منطقی قوی تر،ظاهرا دوره سیاستنداران پیر به پایان رسیده.
نا گفته نماند که در هیچ دوره ای از تاریخ سرمایه داری هیچ گروه حاکمی در زمان رکود اقتصادی نتوانسته رای بیاورد و حکومتش را دوام بخشد،مردم در دوران رکود رهبران خود را نکوهش می کنند و آنها را مسول مصائب خویش میدانند و به هر ندای تغییر پاسخ مثبت می دهند.شاید اگر این انتخابات 6 ماه زودتر می بود نتیجه چیز دیگری میشد.

  امیر wrote @

جالبه که سولماز یاد سال 76 افتاده و من یاد سال 83 یا 84 وقتی همه از اون آقا محبوب شدهه نفرت پیدا کرده بودند…. امیدوارم اوباما به سرنوشت اون آقاهه دچار نشه!

  امیر wrote @

بعد دقت کردی تو شیشصد خط راجع به اون مجریه نوشتی کسی حرفی نزد و دو خط راجع به اوباما نوشتی همه کف و خون قاطی کردند؟!!!!

  هومان wrote @

سلام
مگه تو برنامه های رادیو و تلویزیون رو هم از قبیل میز گرد و مصاحبه و … رو توجه میکنی یا تماشا میکنی
؟
من که مصاحبه تلویزیونی رئیس جمهور رو تو اخبار تماشا میکنم !

اوباما هم با چرخش به سمت یهودی ها و حمایت از حقوق اونها و … رای آورد و احتمال حمله به ایران رو کاهش داد اما تحریم در مورد ایران جدی تر میشه و عملی تر.
زیرا که تحریم های جمهوری خواهان با نیت جنگ همرا ه بود و میلی به نتیجه گیری از تحریم نبود
اما تحریم دمکرات ها هدف دار خواهد بود و جدی تر و عملی تر .
به گمان من در صورت ادامه دولت احمدی نژاد اگر هم گفتگوئی بین ایران و امریکا پیش بیاد باعث یک تحریم اساسی خواهد شد.که از جنگ هم بدتر است.امنیت داخلی دچار دگرگونی میشود.


پاسخی بگذارید

