دراک

دراک نام کوهي است، تصادفي من در کنارش بزرگ شدم.. اينجا دست‌نوشته‌هاي نامربوطم را مي‌گذارم

يک دو سه

1- اين روزها، روزهاي سرنوشت سازي بايد برايم باشد. دارم در مورد تغييرات زياد کاري‌ام و دگرگون کردن بسياري از قالب‌هاي شکل گرفته پيرامونم فکر مي کنم. هميشه خصوصيت اصليم در هر کاري قالب شکني و از زاويه‌اي ديگر ديدن بود و حالا فکر مي‌کنم چند وقتي است کارم دارد يک روند در جازني پيدا مي‌کند و بايد از بيرون به آن نگاه کنم. کار من برهم زدن و ساختار شکني‌است در جهت بهبود و نوآوري و اين نوآوري را اين روزها زياد لازم دارم. ايده‌هايم را دنبال مي‌کنم و بايد که دنبال کنم…

2- چه دانم‌هاي بسيار است ليکن من نمي‌دانم / که خوردم از دهان بندي در آن دريا کفي افيون

3- فوتبال پرسپوليس و استقلال. خياباني گزارش‌گر در موقع پرتاب صندلي‌ها توسط تماشاگران مي‌گويد فوتبال حرفه‌اي تماشاگر حرفه‌اي مي‌خواهد. همسر مي‌گويد: «گزارش‌گر حرفه‌اي چي؟»

4 دیدگاه»

  امیر wrote @

آخ که با گفتهء همسر شما به شدت حال کردیم!واقعاً این مردک رو نرو بود!

  فراسو wrote @

پژوهشگر گرامی، متاسفانه در این وبلاگ مشخصات زیادی از خود ارائه نکرده اید! فصلنامه فراسو در نظر دارد تا پرونده ای در باره استاد محمد بهمن بیگی تشکیل دهد. خواهشمند است در صورت تمایل مطلب خود در مورد استاد را حداکثر تا یک هفته دیگر به ایمیل فصلنامه ارسال فرمایید
با تشکر

  احسان wrote @

سه دو یک !

  جیران wrote @

تماشاگر حرفه ای یعنی صندلی ها را طوری حرفه ای این ور انور بیاندازد که به کمرش اسیب نرسد.
در مورد کنتس هم دراک خان باید یک کمی صبر کنی تا قسمت دوم قصه.


پاسخی بگذارید

