دراک

دراک نام کوهي است، تصادفي من در کنارش بزرگ شدم.. اينجا دست‌نوشته‌هاي نامربوطم را مي‌گذارم

عرق ملی

با این که با هارت و پورت و غرور بی جای علی دائی مشکل دارم. اما به شدت امشب عرق ملی بر برد ایران مایل است. بخصوص جلوی کشورهایی مثل عربستان یا امارات جزیره دزد عرق ملیمان بد بالا می زند.

5 دیدگاه»

  سولماز wrote @

البته همسر جان این عرق ملی شما بنده و برادرتان را پر پر کرد خواستم از خواب بیدارتان نکنم و اینجا اعلام کنم که گل مساوی را زدیم . ساعت خواب؟!!!!!!!!!

  xtrementalist wrote @

احتمالن اون تعریفی که از عرق ملی داری اگه اجراش کنی کلی شیشه مغازه و اتوبوس و اینا میاد پایین درسته؟
——————————–
دراک: نه غلطه

  jarchy wrote @

سلام
خوبیش به اینه که نباختیم برد پیشکش.:)
البته حتما می بریم.
🙂
سلامت و پیروز باشید.
🙂

  ناهيد wrote @

سلام
من فردا نمي رسم به وبلاگتون سر بزنم.سالگرد ازدواجتون مبارك.به قول قديميا ان شاءالله به پاي هم پير بشين.

  عمو اروند wrote @

عَرَق ملی به من بیشتر می‌چسبد تا مقوله‌ی عِرق ملی.
از همه‌ی این عِرق‌ها چندشم می‌شود.


پاسخی بگذارید

