دراک

دراک نام کوهي است، تصادفي من در کنارش بزرگ شدم.. اينجا دست‌نوشته‌هاي نامربوطم را مي‌گذارم

حرف گفتني بسيار است

1-مرا گر خود نبود این بند شاید بامدادی…

2- کافه پیانو تمام شد. بر خلاف عده ای که نقدشان را در وبلاگ ها خواندم. کتاب بسیار خوبی به نظرم آمد با نحوه نوشتن نو ای و به گمام دلیل استقبال از این کتاب هم باب نوئی باشد که باز کرده. بر خلاف نظر بعضی که اعتقاد دارند کتاب حرف کاملی نمی زند و حرفی برای گفتن ندارد فکر می کنم کتاب لایه ای بر می دارد نازک از اتفاقاتی و عمق لایه را به خواننده وا می گذارد و داعیه جراحی و عمیق نشان دادن هیچ چیزی در جامعه را ندارد. یک لایه و یک پوسته است از مناسباتی که بسیار زیبا بیان شده است. به هر حال کتاب جالبی به نظرم آمد. سنت شکنی نگارشی نیز کم ندارد که نشان از همان لایه برداری و ساده بینی کل ماجرا ست. گرچه نثر ژورنالیستی فرهاد جعفری کاملا بر کل قصه طنین انداز است و سعی هم بر پوشاندنش نمی شود و نویسنده اصراری بر لاپوشانی اش نمی بیند. رک گوئی و صراحت بیان و غرور نویسنده و نثر البته، در داستان هم مشهود است نقبی که قصه به واقعیت می زند کاملا ابتکاری، زیبا و کم نظیر است.

در کل کاري است جالب و نو…

3- اين روزها روزهاي مشکوکي هستند. روزهاي مشکوک، روزهائي فردا نامعلومند!!! نمي‌داني فردا چه مي‌کني يا چه مي‌شود.

4- اگر قره قاج نبود بهمن بيگي هم تمام شد. آخرين فصلش، آخرين پاراگرافي داردکه بايد با طلا نوشت. بزرگ مرديست…

5- نمي‌ دانم چرا در سوغات شيراز که معلقم يا در من معلق است، آي پست نوشتنم مي‌آيد. اي حکمتت را بنازم…

6- سريال Alias داستاني با سه- چهار زير داستان هيجان آلودش. از هيجانش همين بس که ساخته سازنده لاست است. اواخر اپيزود يک بودم و به خودم فحش مي‌دادم که سريال مسخره‌اي شروع کرده‌اي و در حال چرت بودم که يک هو به مونيتور ميخکوب شدم و تا به خودم آمدم تا 11 رفته بودم. قدرت خدا…

7- اين پست سه نقطه قبل داستاني دارد اينگونه که وقت ندارم از دست Alias پست بنويسم، اما حرف گفتني بسيار است اين است که پستي چنين زيبا با سه نقطه خلق مي‌شود دو نقطه نوزده شهريور!!

2 دیدگاه»

  امیر wrote @

آقا میبینم که بدجور گیر این آلیاس افتادی ها….میدونی برای من Already شده یه نوستالژی؟!! دلم تنگ شد برای جنیفر گارنر عزیز… یا بهتر بگم… برای سیدنی بریستو! من البته از مارشال و خل بازیهاش هم خیلی خوشم میاد و از پدر سیدنی هم همینطور! حالا جلوتر که بری اتفاقات بامزه و جالبی میافته که تا حدی همون حالتِ لاست رو برات زنده میکنه! در ضمن این 19 شهریور فلسفهء خاصی داره یا همینطوری واسه پوز زنی استفاده ش میکنی؟ میدونی برای من 19 شهریور یه روز مقدس و مهمه…. شاید اصلاً امسال راجع بهش نوشتم…. همون 19 شهریور شاید راجع بهش بنویسم. همسر خوب هستند؟

  حبيبي wrote @

1-حالا واقعا مي گذشتي از فراز خاک سرد پست؟
2-خوشبحالت من صفحه پنجم الان سه هفته است
3-آخر شهريور هميشه همينجوره ترسش از وقت مدرسه مونده
4-500 هزار نفرو با سواد کردن که چيزي نيست من يکي رو مي شناسم تو يک چشم به هم زدن 70 ميليون نفرو دور از جونت خر مي کنه
5-نوشتنت مي آيد بنويس مي ماند باد مي کند
6-آخرين سريالي که دنبال مي کردم اوشين بود 25 سال پيش
7- به بند 5 رجوع کنيد


پاسخی بگذارید

