دراک

دراک نام کوهي است، تصادفي من در کنارش بزرگ شدم.. اينجا دست‌نوشته‌هاي نامربوطم را مي‌گذارم

صلوات

1- براي سلامتي رزمندگان اسپانيا صلوات.

.

.

.

2- براي اين عزيز از دست رفته، آلمان نازي، قراء الفاتحه مع الصلوات.

3 دیدگاه»

  امیر wrote @

دخترک حسابی از داد و بیداد های دیشبت شکاره ها…. البته گفت بهت بگم اون چیزی رو که باخته برات به زودی میاره!!! آره جونم!

  آرش.س wrote @

البته من اصولا در فوتبال بين المللی طرفدار آرژانتين هستم.اما آلمان را هم يک جورهایی دوست دارم،بدليل اينکه فوتبا لشان مرا یاد صنعتشان می اندازد، بسيار منظم و دقیق،با اينکه مهره تکنيکی چندانی ندارند هميشه نتيجه مورد قبولی می گيرند ،آن هم بدليل انديشه ایست که همواره پشت اين تيم یا بهتر بگويم اين ملت است.من اينها را دوست دارم.
يک جمله کليشه ای:اسپانيا قهرمان شد اما شخصيت قهرمانی ندارد،100 رحمت به همان یونان.

  نیما دهقانی wrote @

روحشان شا…یادشان گرامی-
مممنون از نظرتون.


پاسخی بگذارید

