دراک

دراک نام کوهي است، تصادفي من در کنارش بزرگ شدم.. اينجا دست‌نوشته‌هاي نامربوطم را مي‌گذارم

مشت محکمي بر دهان ابر قدرت‌‌ها

به دلايل بسيار مهم و واضح زير من امشب طرفدار پر و پا قرص اسپانيا هستم و اين طرفداري را اينجا با فونت درشت اعلام مي‌دارم تا جهانيان و در راس آن امپرياليسم آلمان و ايادي کوردل و مزدور داخلي‌اش بدانند. شايد که به راه راست هدايت گردند:

1- اين آلمان موزمار آخه واقعا طرفداري داره؟؟… نه… طرفداري داره واقعا؟؟

2- آخه اين‌ها چرا اينقدر خر شانسند به يک مشت تيم‌هاي آبکي مي‌خورند شانس حسن مشتي هم پشت سرشان است، هميشه. زرتي مي‌آيند فينال … اي خدا عدالتت را بنازم.

3- تنها تيمي که يک کم مي‌شد حال اين ها را بگيرد اين ترکيه بدبخت همسايه خودمان بود که اين هم از خر شانسي نازي‌ها، تيم نيمکتش را به ميدان فرستاد.

4- اين تيم نيمکت – مهد کودکي‌ ترکيه را هم اين‌ها با زور جادو جنبل بردند، آخه… ايهاالناس…

5- اي خدا آخه اين‌ها فوتبال بازي نمي‌کنند که! يک مشت ماشين بي مصرف مصنوعي. ادا در مي‌آورند، لاکردارها…

6- بازيشان را که مي‌بيني چه از آن بوندس ليگايشان- که قربون بنگلادش ليگا- چه از اين تيم ملي نشانشان، يک جورهايي درون معده و روده‌ات مي‌ريزد به هم. غذاهاي خوشمزه‌اي که تناول فرموده‌اي حرام مي‌شود آقا جان، حرام!

7- نه واقعا اين آلمان مارمولک -از آن نوع کله پوکش هم- آخه طرفداري داره؟؟… نه… طرفداري داره ؟؟ عقل هم خوب چيزيست والله…

2 دیدگاه»

  امیر wrote @

خدا رو شکر امشب پس همه طرفدار اسپانیاییم دیگه….؟ اگر داداشت بیاد و آلمان هم ببره فکر کنم از همه مون یه دست کتک جانانه نوش جان کنه! شاید من هم برای اینکه تنها نمونه برم طرفدار آلمان بشم…والله دیگه! جامی که توش آلمان و ترکیه و روسیه برسن نیمه نهایی رو باید اصولاً تحریم کرد شدید لی! جای هلند و پرتغال امشب بدجوری خالیه!

  احسان wrote @

بالاخره اسپانیا هم که برد!
اما حسابی حال کردم!


پاسخی بگذارید

