دراک

دراک نام کوهي است، تصادفي من در کنارش بزرگ شدم.. اينجا دست‌نوشته‌هاي نامربوطم را مي‌گذارم

دراک نامه

1-چفت شدگي!

به جد معتقدم که انسان بايد ذهنش را بر روي افکار و احساسات بد ببندد. به يک عدد اسنيپ جهت آموزش چفت‌شدگي با حقوق مکفي نيازمنديم.

2- مي‌کاهيمش!

امروز تصميم گرفتم پس از شنيدن وصف شکم تازه پرورش داده شده ام از همسر گرامي و همچنين قدري کلنجار رفتن با ترازوي خانه‌مان به ميزان دقيق دو کيلو و نهصد و سي و سه و شش صدم گرم از وزن مبارک که پيتزاها و زاپاتاها خرجش کرده‌ام بکاهم. اينجا گفتم که جهانيان بدانند.

3- در راس ادعيه‌تان

خداوندا مي‌دانم که تو اين کوتوله‌هاي سياسي را براي آسايش و تفريح ما و براي اينکه ما سوژه‌اي براي خنديدن و خندادن خلق الله داشته باشيم نازل فرمودي. غلط کرديم! بچه‌گي کرديم! نفهميديم اين سوژه‌هاي خنده پايمان اينقدر گران آب مي خورد. بابا نفت 120 دلاري مي‌دهيشان برنج 5000 توماني تحويلت مي‌دهند. خدا و کيلي از کجا پيدايشان کردي؟ لپ لپ؟

4- دراک ماهي پز

ذات اقدس همايوني امروز بر ماهي درست کردن بود. گندي به خانه زدم که تا همين الان گرفتار درست کردنش بودم هزار جور اسپري و اسپند و عود دود کردم تا عيال راضي شد که بوي ماهي کم شده است.

5-عقل هم خوب چيزيست والله

اين نمايشگاه کتاب هم عالمي دارد با اينکه هر کس رفته تعريقش را با مقدار متنابهي فحش چاشني مي‌کند و مطمئنم بايد چيزي به مزخرفي باقي دست پخت‌هاي آقايان باشد اما باز هم دلم کپک زده بروم…

6-…

8 دیدگاه»

  سولماز wrote @

1- من هم به مقدار متنابهی چفت شدگی نیازمندم همسر جان .مخصوصا مواقعی که به بعضی دوستیها فکر می کنم و به سرسری بودنشان ….. بگذریم . چرا از دیشب که آن خبر خیلی خیلی پیش پا افتاده و مسخره را شنیدم دلم انقدر گرفته گاهی فکر می کنم باید به همه چیز پشت پا بزنم و خودم را از دست بعضی ادم ها خلاص کنم.

2-ما منتتظریم همین جا گفتیا

3-لپ ، لپ

4- وای چرا انقدر این ماهی بو می داد. اما خوشمزه بود مرسی همسر جنوبی من

5-دلم نمایشگاه کتاب را می خواهد و تو را با هومان و احسان و حمیدو افشین و مسیح و امین و آیدا . دلم راه رفتن های مان را می خواهد و کتاب خریدن های مان را دلم نشستن روی چمن ها را می خواهد و ولع شروع یک کتاب نو . دلم دیوانه بازی هایم را می خواهد توی غرفه های کتاب کودک و اصرار هایم برای رنگ کردن صورتم . دلم دیدن استادهای دانشگاه را می خواهد و green Hill را و غش غش خنده هایمان را. دلم نمایشگاه قدیمی را می خواهد همین

  هومان wrote @

خوش به حالتون که هر وقت بخواین می تونین برین نمایشگاه!
و خوش به حال خودمون که نمی تونیم حرس بخوریم از کتابهای نمایش داده شده!

  احسان wrote @

می خواستم بگم . . . . اما نمی گم!
فقط این سولماز در بند 5 دو چیز را به شدت فراموش کرد که من به دو برابر شدت گله دارم.
یکی اینکه روی چمن ها که می نشستیم، اول با ولع ساندویچ سرد {…} می خوردیم بعد کتاب ها را ورقی می زدیم و بعد من غذایم زیاد می آمد و قایمش می کردم در آن کیف بزرگم و به دوش می کشیدمش تا زمانی از گرسنگی نجاتم دهد.
دوم اینکه باید می گفتی که ما غیر پایتخت نشینیان به اصطلاح اصلاح طلب قدغن کرده ایم نمایشگاه رفتن در این دولت سرتاسر سانسور را و دلمان می خواهد نمایشگاه برگردد به همان نمایشگاه بین المللی که کلی خاطره داشتیم آن جا.
این سومی الان یادم آمد. هفته ی گذشته سرکار بودم. تلفن اتاق زنگ زد. گفتند با شما کار دارند. گفتم کیست؟ گفتند نمی دانیم اما سراغ شما را می گیرد. گفتم سپاس صبحت می کنم. آقایی مودب گفت: سلام بعدازظهر چهارشنبه ی شما بخیر!! (پیش خودم گفتم حتما آقایی فرنگ رفته است که اینچنین با احترام سخن می گوید!!!)
آمدم که خیلی با احترام پاسخ دهم که گفت: «حمید هستم»!!

  ماه رقصان wrote @

رفتيد آخر به اين كپك سرا؟ ما كه نرفتيم و محظوظيم از مراقبت نفسمان !

  leila wrote @

in roozha bereje 5000 tomani shode fekro zekre mardom va khob maloome ke aghayoon khoshhalan ke mardaom ghame naneshoon inghadr bala zade ke dige kari be oona nadashte bashan roozegare gharibi shode!

  سرباز معلم جنوبی wrote @

سلام
ببخشید بی معرفتی ما را !
سفر دو روزه ما به تهران پر از چاله و چوله بود! دوباره باید به تهران بیایم و این بار برای التماس* ! حتما به دیدار تان خواهم آمد .
*دستانم به دور کمر می بندم و به سقف کلاس خیره می شوم ،می گویم: بچه ها شمارش معکوس رفتنم آغاز شده ، باید باور کنم رفتنم ! چهارشنبه هفته آینده بعد از آخرین امتحان حمیده ،جشن پایان مدرسه را می گیریم .خدا کند چهارشنبه هیچ مسئولی یا خبرنگاری به اینجا نیاید تا جشن مان را به یاد همان روزهایی بگیریم که مدرسه مان گمنام بود !

  نامجوزحمتکش wrote @

سلام.موفق باشید.

  يک هفت تائي مشخص « دراک wrote @

[…] شعار داديم. عمل […]


پاسخی بگذارید

