دراک

دراک نام کوهي است، تصادفي من در کنارش بزرگ شدم.. اينجا دست‌نوشته‌هاي نامربوطم را مي‌گذارم

مي‌بارد و مي‌بارد

مسابقه بوکس است. مسابقه که نه، بوکس است. گوشه‌ي رينگ. گير افتاده‌اي آن گوشه و بر سرت ضربات مي‌بارند. ضعف داري و نداري؛ داري، اما نه به آن اندازه که بر سرت ضربات چپ و راست اين‌گونه ببارد. آن‌قدر ضعف نداري که نتواني در بروي از ضربات يا با دفاعي ضربات را کم کني. بر سرت مي‌بارند ضربات متعدد، آرام تا سنگين، و تو جواب نمي‌دهي، دفاع هم نمي‌کني، چرا دفاع نمي‌کني؟ نمي‌داني و ميداني. همان گوشه رينگ مي‌ماني و ضربات ادامه دارد.

لنگ قرمز را مي‌بيني لنگ قرمز اينجا نشان تسليم است گر بيندازيش. بيندازيش شايد ضربات پايان يابد. اما ضربات براي تسليم تو نيست و تا تسليم تو نبايد ادامه داشته باشد که تو همين حالا اين گوشه رينگ بي‌دفاع کردن ايستاده‌اي، يعني که تسليمي. شايد چون هدف تسليم تو نيست دفاع نمي‌کني. نمي‌داني و باز نمي‌داني هدف را.

تو گوشه رينگي و ضربات مي‌بارد، چپ و راست. ضربات سبک و سنگين کلام مي‌بارد. چپ و راست…

5 دیدگاه»

  سولماز wrote @

عشق من، مگر من مرده ام که ضربات چب و راست را تنهايي تحمل کني .مگر من نيستم در کنار اين رينگ لعنتي .ضربات را به من منتقل کن.
به تو ايمان دارم ،ايمان مي فهمي لعنتي؟

  آلوچه خانوم wrote @

آقای دراک !
این نیز بگذرد … و خدا رو شکر که بدون رد و نشان و از اون مهمتر بدون نگرانی تکرار می گذرد .

  ماه رقصان wrote @

گاهي آدم انگار ذهنش فلج مي شود … زود كه بجنبد ولي مي شود عكس العمل مناسب نشان داد …

  احسان wrote @

بگذرد این روزگار تلخ تر از زهر
بار دگر روزگار چون شکر آید

  sheeva wrote @

مطمئن باشید سختی ها می گذره …باهمراهی مثل خانم شما که تنهاتون نمی گذاره اون بالاچقدر قشنگ نوشته …موفق وپیروز باشید …فقط مرگه که هیچ چاره ای نداره …


پاسخی بگذارید

