دراک

دراک نام کوهي است، تصادفي من در کنارش بزرگ شدم.. اينجا دست‌نوشته‌هاي نامربوطم را مي‌گذارم

شعري از مارکوت بيگل

44868

روزت را دریاب

با آن مدارا کن

این روز ، از آن تواست : بیست و چهار ساعت کامل

به قدر کفایت فرصت هست

تا روزی بزرگ شود

مگذار هم در پگاه ، فرو پژمرَد

عکس از سعيد عباسي است

4 دیدگاه»

  همشهري آرش wrote @

خوشوقتم !
من نيز يك پست داشتم همين چند هفته پيش با همين شعر . با اين تفاوت كه عكس را خودم گرفته بودم . اميدوارم شما هم حق هنرمند عكاس را محترم بشماريد و بنويسيد كه اين عكس را دوست عزيزم مهندس سعيد عباسي گرفته است.

  deraak wrote @

سلام
من هميشه سعي مي‌کنم منابع را بياورم اما اين عکس با ميل رسيده بود و منبعش را نمي‌دانستم ممنون که گوشزد کرديد. اصلاح شد. اگر ديده باشيد يکي دو پست قبل عکسي است از فتووبلاگ شما که منبعش ذکر شده.

  شاهرخ(بهرام مهتابی) wrote @

سلام همشهری.شما و وب زیباتون رو از طریق کامنتی که توی فتوبلاگ دوستم آرش گذاشته بودید پیدا کردم و خیلی هم خوشحال هستم از این آشنایی و بیشتر خوشحال میشم که سری هم به من بزنی و یادگاریت رو هم بزاری تا بتونم بهت لینک بدم….پیروز باشی

  سيد علی رضا شمس نيا wrote @

سلام
با یک مطلب جالب
آقازاده‌ها فوتبالیست می‌شوند!
در وبلاگ شـمـسـه
منتظر پیامتان هستم .


پاسخی بگذارید

