دراک

دراک نام کوهي است، تصادفي من در کنارش بزرگ شدم.. اينجا دست‌نوشته‌هاي نامربوطم را مي‌گذارم

از عشق روئينه تنيم

من و تو يكي دهانيم

كه با همه آوازش

به زيباتر سرودي خواناست .

من و تو يكي ديدگانيم

كه دنيا را هر دم

در منظر خويش

تازه تر مي سازد .

نفرتي

از هر آنچه بازمان دارد

از هر آنچه محصورمان  كند

از هر آنچه واداردمان 

كه به دنبال بگرديم

دستي كه خطي گستاخ به باطل مي كشد .

من و تو يكي شوريم

از هر شعله اي برتر

كه هيچ گاه شكست را بر ما چيرگي نيست

چرا كه از عشق

روئينه تنيم .

احمد شاملو

4 دیدگاه»

  laf wrote @

از عشق روئینه تنیم ، که هیچ گاه شکست را بر ما چیرگی نیست
مرحبا بر شاملو و شما که منتشرش کردید !

  نسرين wrote @

اين شعر شاملورو خيلي زيباست مخصوصاٌ كه منو ياد يه كارت عروسي هم مي اندازه:)

  هومان wrote @

شعله ها افروخته تر باد!

  احسان wrote @

یادش بخیر!!

من و تو يكي شوريم

از هر شعله اي برتر

كه هيچ گاه شكست را بر ما چيرگي نيست

چرا كه از عشق

روئينه تنيم .

سر لوحه بسیاری از یادبودهایمان بود.


پاسخی بگذارید

