دراک

دراک نام کوهي است، تصادفي من در کنارش بزرگ شدم.. اينجا دست‌نوشته‌هاي نامربوطم را مي‌گذارم

1-حشيش

پس از صحبت با عزيزي درباره مواد مخدر و سبک و سنگين بودن آن‌ها تصميم گرفتم چند پست از منابع کاملا معتبر و علمي که در انتها مي‌اورم تحقيق و جمع‌آوري کرده و اينجا بگذارم.

حشيش / صمغ کشنده
شايع‌ترين ماده غيرقانوني در سراسر جهان از گياهي به نام شاهدانه هندي که شبيه به گزنه است به دست مي آيد. بخش هاي مختلف اين گياه حاوي مواد فعال بوده و بسته به محلي که مورد استفاده قرار مي گيرد قدرت هاي مختلفي دارد. حشيش صمغ چسبنده يي است که از اين گياه حاصل مي شود، آن را به صورت قالبي در مي آورند و به رنگ سبز خاکستري يا قهوه يي مايل به سبز ديده مي شود. حشيش معمولاً به صورت خشت پخته و در تکه هاي جامد مکعبي شکل فروخته مي شود. در نوع ناخالص حشيش، فضولات حيواني نيز با آن مخلوط مي شود که مصرف آن منجر به مسموميت خطرناکي مي شود. معمولا آن را خرد و ريز كرده و در پيپ و يا سيگارهايي كه با دست درست مي كنند، مي پيچند و با ماري جوانا يا توتون مصرف مي كنند. حشيش به صورت خشت پخته مي شود.

نامهاي خياباني آن (Pot, Smoke, grass, Hash) مي باشد. از نظر طبقه بندي فارماكولوژي، تضعيف كننده يا محرك سيستم اعصاب مركزي است.

روغن حشيش
روغن حشيش قوي ترين فرم اين ماده است. اين روغن غليظ، سبز تيره يا قهوه يي مايل به قرمز است که از تصفيه حشيش با يک ماده حلال ارگانيک به دست مي آيد. معمولاً اين روغن را به توتون داخل سيگار ماليده و به روش دود کردن مورد مصرف قرار مي دهند.

نحوه مصرف
شايع‌ترين روش مصرف حشيش تدخين است. معمولاً آن را خرد و ريز كرده، در پيپ يا سيگار‌هايي كه با دست درست كرده‌اند مي‌پيچند و با ماري‌جوانا يا توتون مصرف مي‌كنند. اين روش به joint يا سيگاري مشهور شده است. البته خوردن حشيش روش نامعمول‌تري است. گاهي نيز حشيش را در غذا، شيريني يا نوشابه ريخته و مي‌خورند.

علائم مصرف
الف- اثرات کوتاه مدت: اثرات حشيش بسته به مقدار و روش مصرف متفاوت است و به وضعيت جسماني، سلامت فرد، وزن، خلق وخو، درجه تحمل و غيره بستگي دارد. اثرات حشيش چند دقيقه پس از مصرف ظاهر شده و 2 تا 4 ساعت باقي مي ماند. البته اين در صورتي است که روش مصرف فرد تدخين باشد. در روش خوردن، از آنجايي که عمل هضم به کندي صورت مي گيرد، اثرات حشيش به تدريج و طولاني تر ظاهر مي شوند. در ادراکات بينايي و شنوايي او تحريف به وجود مي آيد. اشياي مجاور را بزرگ تر يا کوچک تر مي بيند، در خود احساس قدرت عجيب يافته و دست به اعمال وحشيانه و خشونت بار مي زند. اعتماد به نفس کاذب پيدا کرده و اشتهاي عجيبي در خوردن به خصوص در زمينه غذاهاي شيرين پيدا مي کند که اصطلاحاً به آن اشتهاي گاوي مي گويند و سرانجام فرد به خواب عميقي فرو مي رود.
ب – اثرات بلندمدت: تحقيقات نشان مي دهد که اثرات سوءمصرف حشيش در ميان جوانان و بزرگسالان حتمي است. از دست دادن انگيزه و علائق، آسيب حافظه و تمرکز، عدم قابليت در رانندگي، کاهش قواي ايمني بدن در برابر عفونت ها و بيماري ها، گيجي، سردرگمي، فقدان انرژي و غيره در اثر استفاده مرتب و مزمن حشيش روي مي دهند.
عوارض مصرف
از آثار جسماني مصرف حشيش خصوصاً در ميان مصرف کنندگان مزمن آن مي توان افزايش فشار خون، قرمز شدن چشم، اختلال در حافظه، تغيير در درک رنگ و صدا، بيماري هاي تنفسي مزمن، سرطان ريه، از بين رفتن سلول هاي مغزي، نازايي در زنان و عقيمي در مردان را نام برد.
آثار رواني آن نيز عبارتند از شنيدن صداهاي غيرواقعي، صحبت هاي نامربوط، خنده هاي بي دليل، کم شدن علاقه و بي انگيزه بودن براي زندگي )سندرم بي انگيزشي(، شغل و خانواده، توهم اغلب همراه با حالت پارانويايي خصوصاً در زمان مصرف زياد حشيش، اضطراب و افسردگي که در عرض چند دقيقه شروع شده و بسته به ميزان مصرف چند ساعت طول مي کشد، تندمزاجي، پرحرفي، بي قراري، احساس طردشدگي، ترس و وحشت.
وابستگي و ترک
در اثر مصرف حشيش وابستگي رواني و تحمل نسبت به آن ايجاد مي شود. نشانه هاي ترک آن شامل اضطراب، عصبانيت، از دست دادن اشتها، بي خوابي و بدخوابي است.

نكات آخر

● حشيش را در خيابان‌ها به نام بنگ، (جوينت) joint، (هَش) hash، (علف) grass، (اسموك) smoke، (پوت) potو سيگاري مي‌شناسند.

● از آنجائيكه حشيش در چربي بدن حل مي‌شود، تا 4 هفته پس از مصرف در ادرار قابل تشخيص است.

● دوز معمولي حشيش به مهارت‌هاي رانندگي لطمه مي‌زند و از اين‌رو رانندگي در حين مصرف حشيش بسيار خطرناك است. ماده THC در بدن افرادي كه تصادفات شديد رانندگي داشته و جراحات سختي برداشته‌اند، ديده شده است.

● فرد وابسته به حشيش را مي‌توان از روي سه علامت شناخت:

1- سفيدي چشم اين افراد در اثر مصرف حشيش قرمز مي‌شود.

2- معمولاً مدت‌ها به يك محل يا يك شيء خيره مي‌مانند.

3- در زمان نشئگي خنده‌هاي بي‌مورد و بي‌دليل سر مي‌دهند.

● كشيدن سيگار‌هاي مخلوط با حشيش و ماري‌جوانا آسيب شديدي به دستگاه تنفسي مي‌زند زيرا تار موجود در آن دوبرابر قوي‌تر از تار موجود در سيگارهاي معمولي است.

49 دیدگاه»

  احسان wrote @

w o w w w w w w w w ! ! !!

  Milad wrote @

ريشه حشيش راقطع كنيد

  صالح شيخاني wrote @

مصرف زياد حشيش
انسان را ترسو و بي حوصله ميكند واشتباهات درسيتم جسي مي اندازد وكارهاي ناشايسته كه رضايت خود فرد مي باشد انجام

  آریا wrote @

این مزخرفات چی که اینتو نوشتین. حشیش کلی فایده داره. صالح شیخانی مرتیکه احمق بیشعور تو نمیدونی فایده های حشیشو. حشیش یه ماده توهم زای طبیعی هست که وقتی آدم میکشه کلی میخنده. کلی حال میکنه. خاک علم تو سرتون که میگید حشیش ضرر داره. اینو تو کلتون فرو کنید که حشیش و تریاک ضرر که نداره هیچ. فایده هم داره. من که 3 ساله میکشم یه عالمه روم اثر مثبت گذاشت. کلی میخندمو شادم. جوابمو بدید نامردا. زنده باد حشیش و تریاک. به غیر از حشیشو تریاک بقیرو نباید کشید. منتظر جوابم
————————————————
دراک: ببين آقاي آريا اگر در اين کامنت‌ها باز است به دليل اين است که اعتقاد دارم به حرف زدن و آزادي ابراز عقيده. اما لطفا به هم توهين نکنيد و اگر حرفي داري يا براي حرف‌هايت دليل علمي داري بدون توهين به کسي صحبت کن. متاسفم که بگم اين يک بحث علمي و همه مطالب اين پست از منابع علمي اثبات شده بيان شده و باز متاسفم بگم که تمام حرف تو بدون هيچ مبنا و ارزش علمي و صرفا و حداکثر احساس و خيالات شخصي خود توست.

  صالح شيخاني wrote @

چي بگم كه نفهمي*100٪ دليل دارم هرمردبراي خودش شخصيت داره وقتي كه هرهرميخنده بدون دليل خوب معلوم ضعف اراده ميشه وقتي كه هرهري شد*نامردميشه100٪ وقتي نامردشدزن هم ازاوبهترميشه وقتي ترسوشد100٪®غيرت §شهامت§مردانگي§روراستي§قدرت§تمام اينهادرفاصله كوتاهي بامصرف حشيش ازبين ميروند%100
زنده باد§§§§
Saleh

  jeneral wrote @

داداش به نظر من حرفای تو درسته ولی آقای صالح اگه مصرف نکردی چرت و پرت نگو 8-6حال بالایی داره واقعا حرف نداره امتحانش هم یه هزاریه

  Mamali wrote @

باعرض سلام و درود بهمةء شما جوانان هم سن و سال خودم، خانمها و آقايون، مراقب خودتون باشين، مواد هرچيكه باشه به دستگاه تنفسي آسيبهاي مخربي ميرسونه، سياه شدن رنگ پوست، تخريب داخليه مغز، پسرفت كردن، بيحوصلگي، نداشتن روحيه، فكركردن به چيزهاي دست نيافتني، ازخود متنفر شدن، مختل كردن شب و روز و به تعويق انداختن كارهاي واجب و روزمره، عصبانيتهاي بيمورد و پي درپي، خراب شدن و واژگون شدن كانون گرم خانواده، زيرسؤال رفتن شخصيت مخاطب بين دوستان و آشنايان، ضعف قواي جنسي و در نهايت پوكيه مغز كه ميگن طرف ك… خوله، ياحق.

  ne midonam wrote @

ta hala rafti balatar az asemona
onja ke abra nistan
asemon abiye
abi

bayad farar kard
mikhan begiranam
dige nemishe

:vali jensash har shab maro ye ja mibare
.

  ali wrote @

salam hamatoon doros migid man ta hala hodan 20 dafe 8-6 keshiam ta hala m fek mikardam karam doroste chon oon lahze behem hal midad vali hala mesle sag pashimoonam na be khatere inke pam toosh gir karde faghat bekhater avarezesh

  star wrote @

salam ye soal daram ke baram kheyli moheme chan vaghtie ke asabamo khord karde.mikhastam bedoonam be nazar karshenase redifetoon masrafe angosh shomare hashish masalan 10-15 bar in asarate mokharebo dare ya na montazer javabam.
———————————–
دراک: ببين نميشه خيلي صريح گفت که دقيقا با چند بار مصرف و هر بار چه اتفاقاتي برايت ميفتد و اين به خيلي عوامل از جمله وضعيت فيزيکي تو بستگي دارد. اما قدر مسلم و چيزي که حتمي است اين است که اثرات مخرب حتي با يک بار مصرف نيز وجود دارد. سراغش نرفتن مطمئن‌ترين کار است. ضمن اينکه وابستگي منتاليته خودت را نيز به آن در نظر داشته باش.
موفق باشي

  صالح شيخاني wrote @

ازاقايxخيلي ممنونم به خاطرحرفهاي مهم وصريحشون ولي به اميدروزي كه آقاي آريا100٪حرفهاي مارادرك كند#
xxxx=$

  آریا wrote @

دوستان عزیز درود به شما من در حال حاضر 4 گرم حشیش میکشم روزی 4 گرم. دوستان من نظرمو گفتم. من باحاش حال میکنم. یه جورایی از 15 سالگی با هاش بزرگ شدم. زنده باد حشیش. من باحاش به خدا میرسم
—————————————–
دراک: امیدوارم همیشه حتی ده سال دیگه اینطور راضی و سرحال ببینمت!!

  صالح wrote @

من شگفت زده شدم
مثالي هست عرباميگن طبع البل بدن مايقيرااله بل الچفن )[رفتارواعمال فردعوزنميشودمگرباكفن]

  آریا wrote @

ببینید دوستان عزیز جناب آقای صالح شیخانی اصولا هر انسانی که تا حالا چیزی مصرف نکرده نمیتونه با نظر دیگران مخالفت بکنه. توی کشورهای اسلامی یکیش همین ایران نسبت به حشیش خیلی سختگیری میشه حالا دلیلشو من میگم واستون. وقتی که کسی سیگاری میکشه ماده THC که توی حشیش و اصولا کانابیسها وجود داره موجب کار کردن بهتر مغز میشه. اکثر سیاستمداران و کسانی که در امر سیاست هستن از حشیش و مشتقات اون استفاده میکنن. کشور ما ایران چون توش دزدی و کلاهبرداری زیاده و حکومت آخوندی از مردم سواری میگیره با کسی که حشیش کش هست رفتار وحشتاکی انجام میده. سیگاری به شما قدرت فکر کردن میده و مغز شما رو باز میکنه بهتون میفهمونه که توی مملکت چه گندی زدن شمارو وادار به بهتر اندیشیدن میکنه. این چیزهایی که من اینجا نوشتم مزخرفات نیست حقیفت داره دوستانی که میکشن میدونن.در ضمن جناب آقای صالح شما میگین که یه مرد اصلا نباید بخنده و غیرتش از بین میره. مگه خندیدن جرمه؟ دوست عزیز شما وقتی حشیش میکشی دوست داری کلی بخندیو شاد باشی اون موقعست که میبینی مردم با شادی تو مخالفن. بعدش میفهمی که توی جمهوری اسلامی باید زار زار گریه کرد. تو هیچوقت معنی حرف منو نمیفهمی. میدونی چرا چون اکثرا مردم اومدنو گفتن که آره ما قبلا حشیش میکشیدیمو الان دیگه ترک کردیمو زندگیمونو تباه کرد. حشیش کشیدنم رسمو رسوم داره. آدم طوری میتونه ازش استفاده کنه که لطمه بهش وارد نشه. حشیش اعتیاد و خماری نداره داداشم. نسقی داره. موقع نسق بودن فقط احساس بیقراری به آدم دست میده. در یک کلمه سیگاری=حقیقت زندگی و خدای دوستیها شادیها و لبخندها. وفتی چیزیو امتحان نکردید لازم نیست که راجبش نظر بدی آقای صالح. چشم جمهوری اسلامی کور.

  آریا wrote @

ببین آقای دراک میشه بگی چرا کامنت منو حذف کردی؟ چون حقیقتو گفتم؟ جواب منو بده لطفا

  آریا wrote @

ممنون آقای دراک من به عنوان یک ایرانی هیچوقت منظورم این نیست که جوانهای ما حتما حشیش بکشن. ولی میشه کنترل کنن خودشونو و به سمت مواد خطرناک نرن

  PaPa wrote @

استعمال حشیش از زمان های بسیار دور در بین انسان ها رواج داشته که علت اصلی اون می تونه چرخش آگاهی، خلسه و بطور کلی تغییر دسته بندی اطلاعات، آگاهی از محیط وتاثیرات حسی باشه که بسته به شخص مصرف کننده می تواند تبدیل به توهم یا درک و شهود و بصیرت شود.

  سعید wrote @

سلام بچه ها. من یه مدت حشیش کشیدم و فکر میکردم که خیلی بالام. در صورتی که عوارضی واسم داشت. ولی حالا نه تنها حشیش سیگار وقلیون وحتی نوشابه هم نمی خورم چون ضرر داره. هر چند تو این مملکت فایده ای نداره ولی باز دارم میرم جلو. جای پول دادن به مواد وسیگارو غیره پول فراون میدم به گردو کشمش و بادوم و انواع قرص های ویتامین دار وماثر وبا مصرف اصولی ومرتب ویتامین ها وآجیل ها احساس شگفت انگیزی دارم .خدایش میگم. خدا یعنی تغذیه و ورزش سبک والی غیر. راستی سعی کنید یه زن از نزاد سالم بگیرید واز اون چند تا بچه ی سالم وبا هوش بیارید طربیتش کنید ویه سرمایه دار واقعی بشید. چون فردا روزی چون با عشق بچه رو بزرگ کردید هرچی داره بعتون میده. سالم قوی جدی محکم زرنگ رند دانا بخشنده شجاع مهربون . ورزیده ساکت و متواضع هستیم…

  سعید wrote @

سلام بچه ها. من یه مدت حشیش کشیدم و فکر میکردم که خیلی بالام. در صورتی که عوارضی واسم داشت. ولی حالا نه تنها حشیش سیگار وقلیون وحتی نوشابه هم نمی خورم چون ضرر داره. هر چند تو این مملکت فایده ای نداره ولی باز دارم میرم جلو. جای پول دادن به مواد وسیگارو غیره پول فراون میدم به گردو کشمش و بادوم و انواع قرص های ویتامین دار وماثر وبا مصرف اصولی ومرتب ویتامین ها وآجیل ها احساس شگفت انگیزی دارم .خدایش میگم. خدا یعنی تغذیه و ورزش سبک والی غیر. راستی سعی کنید یه زن از نزاد سالم بگیرید واز اون چند تا بچه ی سالم وبا هوش بیارید طربیتش کنید ویه سرمایه دار واقعی بشید. چون فردا روزی چون با عشق بچه رو بزرگ کردید هرچی داره بعتون میده. سالم. قوی .جدی محکم .زرنگ. رند .دانا. بخشنده. شجاع .مهربون . ورزیده .ساکت و متواضع هستیم…

  behrad wrote @

man ye be ga rafte to in raham

  ماهان wrote @

کسی که میخواد حشیش بکشه اولا بهش حال میده اما چند وقت دیگه مصرفو باید ببره بالا. در کل چیزه باحالیه ولی مدت زیاد کشیدنش آدمو خسته میکنه

  داوود لجن wrote @

اقا ما یه 7 8 باری زدیم ولی هیچ موقع بهم هال نداد نمیدونم شما ها چجوری میکشید اما من هم سیگاریشو کشیدم هم به صورت چیلینک:-ss:-ss

  ارزو wrote @

بچه ها من اول از ice شروع كردم برخلاف دوستام كه همه تو اين راه موندن من اولين بار3سال پيش كشيدم ولي اون زمان اصلا بهم حال نداد شايد 30 بار هم كشيدم بعد گذاشتم كنار ديكه با اون دوستام نچرخيدم بازم دوباره پارسال كشيدم حال نداد در حاليكه دوستام خوششون ميومد از چند ماه پيش به علت مشكلي كه برام پيش اومد رفتم سراغش بهم حال نمي دادا ولي چون ميخواستم دردامو فراموش كنم وابسته شدم ولي الان 2 ماهه كمش كردم الان ديگه دلم نميخاد ش.اكستاسي متادون كوكائين هم هركدوم چندبار استفاده كردم.6-8 هم 2بار اون زمان كشيدم 3 سال پيش كه باز خوشم نيومد چندروز پيشم كشيدم باز حال نداد ولي بگم اين من بودم كه آلوده هيچ كدوم نشدم چون تو ذاتم نبود ولي دوستام خيلي آلودش شدن دلم براشون كباب ميشه يكيش الان 20 روزه تو ترك اعتياد كهريزك خوابيده بنابراين توصيم اينه اونايي كه نكشيدن نرن سراغش اصلا حتي از روي كنجكاوي كه من كردم.

  شاد wrote @

من چند بار استفاده کردمو وابستش نیستم اما اینو بدونید هر چیز که ضرر داشته باشه لزوما به زودی ضررشو نشون نمیده باید بگم وقتی حالتون بده خیلی حال میده اما به چه قیمت اون حالو بهترشو با خوندن حتی 1 صفحه قرآن هم میشه بدست اورد من اسیرش نشدم اما کسایی رو میشناسم بدون حشیش شبشون روز نمیشه پس اگه مصرف نکردین بهترین کاره و اگه مثل من هرزگاهی میکشین بیاین یه کم به فکر آیندمون باشیم من با روش های مختلفی هم کشیدم اما هیچوقت ادعا نمیکنم که خوبه بلکه مزخرفه جنبشو داشتم و حالا برای همیشه میخوام بزارمش کنار پس لطفا اگه اطلا عات علمی در مورد ضرراتش بعد از مصرف خیلی کم و با بازه زمانی چند ماه یه بار داریم واسم بفرستین لطفا تا بهتر وبا خیال آسوده تر بتونم کنار بذارم ببخشیدا خیلی جلوی خودمو خواستم بگیرم اما کسی که میگه خوبه غلط کرده من سرش زندگیم تباه نشد اما میتونست که بشه موفق و پیروز و سر بلند باشید

  محمد رضا wrote @

سلام بر همگی . اعتیا د به ماده مخدر یک بیماری است که براش علتی پیدا نشده ببینید از یک جمع 5 نفره که دور هم جمع شدن وتفریحی میزنن ممکنه تنها 1 نفرشون مدام بزنه واعتیاد پیدا کنه دوستان یک بارش ممکنه حال بده ولی معلوم نیست به یکی دو بار ختم شه نمیدونم ببینید به ریسکش می ارزه یا نه 4سال تریاک میزدم الان 6 ماهه پاکم

  الهام wrote @

سلام بجه ها من نيومدم از خودم بكم جون اهل هيجكدوم اينا نيستم و نخواهم شد ولي نكران برادرم هستم جند روز بيش خواهرم كوشي برادرمو و دست كاري كرده مي كه كه از خودش فيلم كرفته تو فيلم مي كه كه من حشيش مي كشم و تو دوران سربازي ياد كرفتم و توصيه مي كنه كه اين كار و نكنن البته از مناظر اطراف فيلم كرفته ولي با صداي خودش من خيلي نكران شدم و اومدم ببينم كه جي هست و جطوري مي شه شناخت كه فرد حشيش مي كشه من همين يه دونه برادر و دارم و اندازه جونم دوسش دارم ولي خواهرم مي كه كه جند وقته كم اشتهاست ولي اينجا خوندم كه بر اشتهايي مي كيره تو رو خدا برام بكيد كه جطوري مي شه بفهمم واقعا اينطوريه يا نه

  بنده خدا wrote @

هرکه شد محرم دل درحرم یار بماند
وانکه این کار ندانست در انکار بماند
والسلام

  ساسان wrote @

من ساسان21ساله حدود20روزي ميشه كه بطور مرتب روزانه حشيش و ماري جوانا مصرف ميكنم. من كه توي تمام عمرم حتي قليون هم مصرف نكرده بودم نميدونم چي شد كه بطرف حشيش كشيده شدم.الان هم خيلي قاطيم ميخوام برم مصرف كنم.باور بكنين اگه روزهاي اول مصرفم رو ناديده بگيري الان كه حالا نعشگيش رو با يك ماه پيش كه پاك بودم مقايسه ميكنم ميبينم خودم تو حال طبيعي حسابي سر خوش و شاد بودم ولي حالا كه يكي از مصرف كننده هاش شدم تمام روز رو در اضطراب و عصبانيت و كم حوصلگي از جمله بي اشتهايي ميگذرونم تا شب بشه و دوباره مصرف كنم. احساس ميكنم ديگه اون ادم پاكي كه به همه فخر ميفروخت ديگه نيستم و ديگه هيچوقت به روزهاي پاكيم بر نميگردم.واقعا وجدانم از دست خودم ناراحته . هيشكي بغير از خدا و شما نميدونه كه من حشيش مصرف ميكنم اگه كسي هست كه ميتونه بمن كمك كنه و نجاتم بده با اين ايدي پيام بزاره ممنون… SS_DD6958

  خسته wrote @

واي خدايا امروز چه روزي بود…؟ امروز صبح كه از خواب پا شدم انگار كلافه تر از هر روز بودم نميدونستم چيكار كنم. رو اوردم به طرف سيگار.اه اه چه طعم بدي داشت خاموشش كردم. ميخواستم كمي ازشرابي كه توي خونه داشتم بخورم .خود به خود چند بار هق زدم نزديك بود بيارم بالا.كماف سابق قبل از هر چيزي فكر و ذكرم حشيش بود. فكرش حتي نميذاشت اب از گلوم پايين بره.يكي.دوتا.سه تا.چهار تا وپنج تاش رو پشت سر هم بار كردم و كشيدم. واي چه حالي داشتم كاملا توي هپروت بودم يا شايدم داشتم چرت ميزدم نميدونم.يهو هوس خوردن شراب زد به سرم حدود يه ليتري هم شراب خوردم. ديگه چي بگم كه چه حالي داشتم فقط يادمه يه پاكت سيگار هم پشتبندش دود كردم… از صبح ساعت ده كه ديگه مغزم داشت ميتركيد و نفسم هم تنگ شده بود به خواب عميقي رفتم…و الان كه ساعت سه نيمه شبه از خواب بلند شدم.به نظر شما توي فكر اينم كه فردا هم باز همين ماجرا رو تكرار كنم…نه ديگه كافيه. اگه قرار بلايي به سر خودم بيارم كه هيچي از دنيا نفهمم بهتره بميرم…

  weed wrote @

هر کی میگه بده نکش اقا نکش تو این دوره زمونه چیزس جز نشه گی حال نمیده

  CJ wrote @

سلام .مغز انسان بیش از هزاران سلول داره که میتونند بزی اشون کوندو از کار بی افتند .حشیش تو خیلی از کشورها ازاده مخدر محسوب نمی شه .حشیش موهرک افیونی یعنی مثل مرفین تو بدن خون نمیره .اونایی که واسه امتحان یا تفریحی استفاده کردن اذیت شدن جنسش جنس نبوده .چت بوده راستی می دوننید حشیش از کجا امده .افلاطون کاشفش بوده .دانشمند بینظیر .نابش موشکلی نداره.اگر کسی مصرف کردو حالش بد شود فیریک زد .اشکال از مغزتونه روان کاو توصیه میشه .حله دوستان عزیز.
————————-
دراك: روانكاو!!!!؟؟؟؟؟

  soroush wrote @

avalin bare umadam inja mishe hameye etelaate elmiye sabet shode darmorede hashisho bedin in javabe man va hamaro mide ba tashakor

  majid wrote @

agha be nazare man hashish behtarin hale donyast ( mard ta bangi nabashad mard nist /marde bangi dar jahan gomrah nist

  صدف wrote @

بستگی به جنبه ی ادم داره.حتی اگه به نظر بعضی ها فایده داره ممکنه شروعی باشه واسه مصرف مواد دیگه که همه موافقند فایده نداره…. من یه برادر معتاد دارم که با حشیش شروع کرده و الان کراک مصرف میکنه.گرچه تو ایران تفریح درست کمه یا اصلا نیست ولی خواهش میکنم واسه شاد شدن سمت مواد نرید. هیچ نوعیش…حتی بی ضررش.

  امیز wrote @

من تازه 1 ماهه که حشیش میکشم در این یک ماه 5 بار کشیدم یک کلام 4 دفعه اول حالی نداد ولی دفعه آخر….. وای داشتم میمردم اضطراب ترس توهم های دروغین تشدید شدن کمبودهای واقعی زندگی برای همین دیگه نمیکشم

  مهرداد wrote @

جنس خوبم خيلي تاثير داره

  ماهان wrote @

الان قیمت حشیش و تریاک خیلی رفته بالا. این خیلی بده چون جنسا بی کیفیت شدن. من 5 ساله که حشیش میکشم اما الان اینقدر کیفیت حشیش پایین اومده دیگه اون حال همیشگیرو نمیده و خیلیها با این وضع میرن به سمت شیشه . هیچکس به فکر معتاد بیچاره نیست. چرا باید قیمت مواد سنتی گرون بشه و مواد صنعتی ارزون؟

  آگاهم . wrote @

سلام
حشيش !!!!!!!!!

چند سالي ميشه كه ميكشم !

اما نه براي خنده وشادي !
بله حشيش ميتونه شما را روي بسياري از موارد متمركز كنه!
ديدگاه شما را تغير خواهد داد !
همان طور كه يكي ازدوستان گفت بايد متفاوت مصرف كرد نبايد تنها براي خنده مصرف كرد .
به طورمثال :
قبل از مصرف يك موضوع خاص را درنظر بگيريد ( مثلا خدا وجود دارد يا ندارد )
مصرف كنيد و بعد تفكر …… و صد البته در تنهايي و بهتر اينكه در نور كم .
حركت در اين راستا شما را به نقطه هايي ميرساند كه مطمئنا در زمان هوشياري به علت پرش افكار به موضوعات مختلف قادر نخواهيد بود به اين نقطه ها برسيد .

اما وقتي جامعه ديد منفي نسبت به اين ماده داشته باشد دچار ناهنجاري هاي فكري خواهيد شد و ديگر مشكلات ….

و در آخر: آن طور كه من جامعه و انسان و فكر و …. را ميبينم شما نمي بينيد پس حق با شما ميباشد تنها اختلاف فكري من و شما باعث به وجود آمدن اختلاف نظر است.

اين پست نه دفاع بود نه اعتراض …. من نسبت به مصرف حشيش بيطرف هستم .

=================================
يك نكته بي ربط :
تا بحال توجه كردي نام ارسال كننده پستها كمي بد نوشته ميشود ؟
مثلا : الهامنوشته‌ی
در صورتي كه بايد نوشته شود : الهام نوشته و ( ي ) آخر را من متوجه نميشوم
با تشكر از دراك عزيز

  SiavaSh wrote @

man 5sale betore jeddi hashish mikesham hardafeke mikeshamesh az khodam badam miad
hamechiSh kho0obe joZ inke mokheto migo0ozo0one
2a konid beto0onam Bzaramesh kenar hamIn ro0oza 😦

  SiavaSh wrote @

vaLi khodaee age bekeshi inja commentaro bekho0oni kheili mikhandi:))

  raha wrote @

salam be hameye dostan .man belakhare nafahmidam in 8-6 bade ya khob .harkodometon yechiz migid.belakhare etiyad dare ya na

  saeed wrote @

کسی که مغزش بخواد با حشیش کار کنه بهتره(همون بهتر که کار نکنه) چون ادم باید در صحت کامل عقل هر کاری رو انجام بده که بره تو خلودونی فکر کنه که چقدر خدا زده تو سرش

  رادين wrote @

سلام
من شوهرم حشيش مصرف ميكنه اوائل نمي دونستم واقعا راست ميگن روي هر چيزي تمركز زياد ميشه دقت و بالا ميبره ولي دقت تو چه چيزهايي يك حشيشي توي چي مي تونه دقت داشته خدا درس شعور بالا نه عزيز من «آگاهم» اگر ميخواي خدا را بشناسي به روش عاقلانه بهش نزديك بشو چرا ميخواي با از خود بيخود شدن بشناسيش هر كسي كشيد به هزار راه ديگه هم كشيده ميشه در ضمن اون آريا خان بي ادب كه اول صحبتهاش و خوندم هم بايد بگم …. شب درازه چندين سال ديگه هم ببين ميخندي يا به حال خودت و سرمايت و زندگيت چي آوردي گريه ميكني ديوانه ها هم الكي ميخندن پس حشيش زدن هميشه البته كسي كه حشيش مصرف ميكنه بره دعا كنه كه روان پاك باشه اما مصرف كننده نباشه بدونين اگه ازدواج كردين و مصرف ميكنين همسرتون هميشه آرزوي مرگتون و ميكنه و اگه هنوز نه هيچكس انتخابتون نميكنه اگه مثه من شد و خريت كرد و نفهميد و ازدواج كرد با يك مصرف كننده «چون واقعا نميدونستم اول هيچي پيدا نبود بعد 8 سال تابلو شده » تا بچه دار نشده جدابشه هر كس كه دنبال يكي از اينها رفت ديگه آدم بشو نيست و زندگي درست كن و تكيه گاه برا آدم نميشه.

  رادين wrote @

آقاي سياوش وقتي زدي ننويسي بهتره اما يك بار كه نزدي بشين بخون خيلي بي كلاس نوشتي البته وقتي حالت خوبه نه وقتي كه …

  امیر wrote @

در واقع شما هیچ دفاعی ندارید و ترجیحا پست من رو حذف کردید.
شما افرادی هستید که نه تنها خودتون هیچ وقت حقیقت رو نمی بینید بلکه جلوی دیدن سایرین رو گرفته اید. از نظر اسلام چنین افرادی مردود هستند.

  داریوش wrote @

ببینید دوستان
من به شخصه یه 10 باری این ماده رو مصرف کردم, یه موقعی رفتم بالا و یه موقعی هم ضد حال خوردم در کل من حشیش کشیده ام و حالمم کردم اونهم به فاصله ی زمانی 3 الی 4 ماه یکبار و از آخرین مصرفم شش ماه میگذره آیا اتفاق خاصی افتاده؟ من هم مانند اکثر مردم مشکلات خاص خودم رو دارم آیا هر روز باید دود حشیش در سلولهای مغزم جاری باشه که راحت بخوابم و فکر و خیال نداشته باشم؟
به نظر من اعتدال باید در همه ی اعمال انسان برقرار باشه فرضا اگر شما ویتامین هم بیش از نیاز بدن مصرف کنید دچار مشکل خواهید شد بنابراین سعی کنید میانه رو باشید و اگر توان کنترل خودتون رو ندارید پس هرگز انجامش ندید

  پيمان mp3 wrote @

با سلام به همه جونا
من با حرفاي آريا موافقم
حشيش بهترين نعمت خداست
اما بايد به درستي و بدون افراط مصرف كرد
من خودم 5 ساله مصرف ميكنم و وقتي مصرف ميكنم ذهنم دور از مشكلات زندگيه و با تمركز بيشتر شغلي كه توش مشغولم انجام ميدم حتي ورزش هم ميكنم خدايش وقتي ميكشم بازيم 100 درجه تغير ميكنه ميشم بهترسن بازيكن زمين اما ايراد هايي هم داره . اگه نقاط منفي و مثبتش رو رو ي كاغذ بياريم مثبتش بيشتر از منفيه . يه جا هم خوندم كه حلاله .اما تشويق نميكنم كسي بكشه اما بهتر از مواد هاي خانه خرابه يه دوستي دارم تقريبا 50 سالشه و ميگفت از 15 سالگي مصرف ميكرده بدون هيچ عارضه يا خماري بچه هم داره سالمه پوكي مغز هم نداره .شايد براي افراد متفاوت باشه اما افزاط هرچيزي بده همين آب ! كه پاك ترين نغمت خداست زياديش دل درد مياره چع برسه دود ! بيشتر اوقات وقتي مصرف ميكنم با خدا خلوت ميكنم و اوج عبادتم رو ميبينم يعني غير از خدا بخ چيزي تمركز نميكنم اين بهترين حالت حشيشه .توصيه ميكنم كه با مواد مخدرهاي ديكه اصلا سرو كله نزنيد . يا حق

  H.shakur wrote @

سلام به همه کسایی که هنوز کامل چیزی رو نمی دونن چیه ولی نظر می دن . . .
من28 سال دارم و 6 ساله که کم کمش روزی 6 گرم هشیش می کشم .
اگه بدونی چجوری استفاده کنی ، خیلی خوبه . این حرف رو یکی که مخه مواد مخدر بود ، حدود 1 سال پیش به من گفت .
من اون زمان هم ترامادول می خوردم و هم شیشه می کشیدم .
بعد از اون جریان من شیشه و ترامادول رو واسه همیشه کنار گذاشتم و فقط هشیش رو ادامه دادم .
هشیش درک آدما رو عوض می کنه . یعنی چیزایی رو می بینی که هیچ کسی در حالت عادی نمی بینه . یه دفعه بعد از اینکه پنیر کشیدی ، بشین فکر کن ، اون وقت می فهمی که چی می گم .
اگه هشیش رو با مواد دیگه مصرف نکنی هیچ آسیبی نداره .
الان توی محل ما 3 تا اکیپ پنیر کش حرفه ای داره . که هر اکیپ مصرف 50 گرم در هفته رو داره . کمترین زمان مصرف رو اکیپ ما داره با 5 سال مصرف .
اما باید چند تا چیز رو رعایت کنی :
1 . پنیر چت نگیری .
2 . ماهی 3 الی 4 روز استراحت بدی .
3 . خوب انرژی آزاد کنی .
4 . از مغزت کار بکشی .
5 . اگه خواستی ترک کنی یه دفه ترک نکنی ( البته این واسه همه ی مواد هست )
اون وقت می بینی که 5 سال داری پنیر به صورت حرفه ای می کشی و سال بعد هم از دانشگاه سراسری در رشته ی برق داری فارغ التحصیل می شی . و آنقدر مرد هستی که کسی رو جلف نگی . آره آقای ( صالح شيخاني ) . البته زورم می یاد که بهت بگم آقا .

  amir wrote @

اقا من برای اولین باز زدم خلاصخ بگم چیز بسیار بسیار خطرناک و گهی هست(ببهشید شاید اثر ناده منو بی ادب کرده) اقا اگه کنجکاوری من دارم میگم بی خیال من زدم ترسیدم در حد مرگ اصلا فکر کردم مردم الانم نمیدونم مرده ام یا زنده ام پس توهم اینه الان 22 ساعته هی شاید زنده بمونم نزنید نزنید نزنید نزنید


پاسخی بگذارید

