دراک

دراک نام کوهي است، تصادفي من در کنارش بزرگ شدم.. اينجا دست‌نوشته‌هاي نامربوطم را مي‌گذارم

18 تير يعني سکوت، خيلي بيش از يک دقيقه

متاسفم براي اين همه سکوت و خود سانسوري. متاسفم چرا که روزنامه‌ها و وبلاگ‌ها را که مي‌گردي روزي است امروز مثل روزهاي ديگر. اما واقعا امروز روزي چون روزهاي ديگر است؟

براي من امروز 18تير است و اين يعني خيلي چيزها، يعني خواست يک نسل و نمايش‌بازي آنکه تماميت مي‌خواهد. يعني نمايش اينکه قساوت و بيرحمي تا کجاست و تا کجا بر سر تماميت خواهي ايستاده‌اند.

ايستادند هم تا آخرش، تا انتهاي نا اميدي نسلي، ايستادند تا راه‌کار نسلي رفتن شد و گذر کردن.

18 تير يعني با ادامه راهي که با قانون گرائي و جامعه مدني آغاز شد، با زنده باد مخالف من و صبر و محبت و لبخند آغاز شد چه بايد کرد؟ در ادامه راهي که مي‌خواهند به خشونت و بي منطقي برندش چه بايد کرد؟ به راه‌نمايان تشنج پرست، به ياوه گويان لس آنجلس نشين تحريم‌گر قهرپرور، به آنان که خارج گودند و دستور فيتيله پيچ مي‌دهند، چه بايد گفت؟

18تير يعني ريش تراش دزديده شده؟ يعني تبرئه فرمانده‌اي؟ يا محکوميت شاکي‌اي؟ کدامش 18تير است؟

يا شايد 18تير يعني سکوت، سکوت و سکوت. يعني کلاهم را بچسبم باد نبرد حتي اگر طوفاني در راه باشد که ملتم ببرد.

3 دیدگاه»

  همسر wrote @

همسري دلم شكست.راستي شمردي چند تا از بهترين هامون تا حالا رفتن .ديدي خودمون چقدر خسته ايم.

يه بار ديگه برامون ترانه همراه شو عزيز رو بذار شايد از خواب بيدار شديم.

  احسان wrote @

خیلی سعی کردم تا برای روایت رویدادهای حادثه ی 18 تیر به آرشیو روزنامه های روزهای 18 و 19 تیر دست یابم. اما به خاطر انبوهی حجم روزنامه ها میسر نشد. به زودی روایت می کنم.

  lord13 wrote @

من هم این تاسف را دارم ولی گاهی به خجالت تبدیل می شود چون من به عقب که نگاه می کنم احساس می کنم واقعا» کاری که ادامه راه آنها باشد انجام نداده ام…شرمنده ام


پاسخی بگذارید

