دراک

دراک نام کوهي است، تصادفي من در کنارش بزرگ شدم.. اينجا دست‌نوشته‌هاي نامربوطم را مي‌گذارم

آلوچه خانم

پيش نوشت: نوشته يار مهربان را در پي اتفاقات مهم ديروز مي‌گذارم.

از صبح توي گوش خودم خوانده بودم لحظه ديدار نزديك است. دل توي دلمان نبود ديدار اول ! نكند دوستمان نداشته باشند زنگ در را مي زنند تا از پله ها بالا بيانند ما مي ميريم و زنده مي شويم نكند دوستمان نداشته باشند ؟همه نگراني ها در نگاه اول تمام مي شوند خود خودشانند همان چيزي كه بارها تصور كرده ام .

حسم مثل آدمي است كه سالها دنبال چيزي گشته و بالاخره پيداش كرده نه اصلا همان آدمم سالها دنبال دوستي ناب گشته ام و حالا پيدايش كرده ام .

ساكنان باغ آلوچه ديروز مهمانمان بودند ومن عاشق لحظه به لحظه باهم بودنمان هستم .امروز خوش اخلاق و مهربانم و مست ديداري كه زندگي را زيباتر كرده.

آناهيتا و فرجام عزيز ممنونم ممنونم به خاطر بودنتان و به خاطر رفاقتتان.

4 دیدگاه»

  setayesh wrote @

سلام من هم در کنار سیبویه به دنیا آمدم و اتفاقی حافظ می خوانم و سعدی را نیز دوست دارم.
خوشحال میشم به منم سری بزنید. از آشنایی با شما پیشاپیش خوشوقتم .
یا حق…

  فرجام wrote @

دیدن شما دوتا بیشتر به پیا کردن گمشده های قدیمی می ماند تا ملاقات با رفقای جدید. یکروز نشده دلم برایتان تنگ شد. خدا به داد این دل برسد بعد این. اون دایی هم که گفتی گفتن داشت؟ مگه دست خودته اصلاً مگه دست خودشه. فقط خدا به خیر کنه اگه حلال زاده باشه و به داییش بره. بسه دیگه قندتودلم داره بی خودی آب میشه. دوستتون دارم رفقای جوون مهربون زلال

  آلوچه خانوم wrote @

ما هم می خواستیم از نیمه راه برگردیم . ترسیده بودیم . ترسیده بودم که می شد سر و ته همه چیر رو توی چهار دیواری زیر پونز نقشه هم آورد نکنه اشتباه کردیم اومدیم . از در که وارد شدیم همه اون فکرها پر زد و رفت . مرسی که از خودتون به ما خبر دادین . خیلی خوشحالم که اومدیم . تصمیم قطعی گرفتیم . همسایه می شویم . هم با شما هم با اون دختری که الان خیلی ذهن من مشغولشه . شب تولدی گند زده شد به احوالاتش نمی تونم از فکرش بیام بیرون .

  Amir wrote @

انسانهای خوب حضورشون همیشه باعث خوشحالی و لذته. فرجام و آناهیتا هم جزء اون دسته از آدمها هستند. من که شخصاً از دوستی باهاشون خیلی خوشحالم. شاد باشی،امیر


پاسخی بگذارید

