دراک

دراک نام کوهي است، تصادفي من در کنارش بزرگ شدم.. اينجا دست‌نوشته‌هاي نامربوطم را مي‌گذارم

براي نيما

روزگار قريبي است.اين روزگار ما

 شرايط را برايت بگونه اي تنگ مي كنند, فردايت را آنچنان مبهم ميابي و كم اميد كه چشم مي بندي بر تمام دلبستگي هايت . تمام تعلقاتت, تعلقات يك عمرت را مي نهي و به جستجوي جهان با فرداتري مي روي. به جستجوي آينده مي روي آينده اي كه با تلاش خودت بتواني بسازيش.

دل از دلبستگي كندن و رفتن, گذاشتن كوله باري خاطره, بچگيت, سرزمينت …. و رفتن كار بزرگي است.

مي دانم گاهي غم بزرگي بر دل پاكت سنگيني مي كند. اما راه تو چيز ديگري است.

وقتي شنيدم در مدرسه ات, براي هم كلاسي هايت كامپيوتر تدريس مي كني در آن مهد علم, موهاي تنم سيخ شد. غروري وجودم را گرفت از آن غرورها كه سالهاست كمتر داشته ام. غرور نه به خاطر اينكه معلمت بودم. نه, كه تو خود خيلي سريع روي غلطك افتادي و بي نياز به من به يادگيري پرداختي و چنان سريع دايره تبحرت رشد كرد كه هزار بار آفرين داشت- بلكه به اين دليل كه تو يك ايراني تازه به آنجا رفته در همين مدت كوتاه آنچنان سوار كار شده اي و جاي خود بازنموده اي جائي شايسته نيما و نه كمتر.

بدان كه اگر دلتنگي هاي كوچكت را تحمل مي كني به سوي هدفي بزرگ گام بر مي داري. مي دانم اينها را بهتر از من مي داني و شايد يادآوري مي كنم تو را.دلت را آرام كن و به هدف و فردا بينديش  ايمان دارم نيما فرد بزرگي است هم در فردا و هم امروز

5 دیدگاه»

  berke.kohan wrote @

از کجا فهمیدی /-: ؟!

  berke.kohan wrote @

از کجا فهمیدی که لینکت رو گذاشتم اونجا ؟!

  فرجام wrote @

چشمم روشن. بدتر از من بد برزیلی هم که هستی. از فرانسه هم که متنفری. دیگه چی؟ دو روح در دو بدن! هم فکر! خوش سلیقه! پای کوه بزرگ شو! لا مصب! خلاصه که مجموعا دمت گرم.

  Nima wrote @
  Nima wrote @

mer30


پاسخی بگذارید

