دراک

دراک نام کوهي است، تصادفي من در کنارش بزرگ شدم.. اينجا دست‌نوشته‌هاي نامربوطم را مي‌گذارم

ارمغان سفر 2

2.

عقايد نوکانتي از آن من
شقايق نرماندي از آن تو
حلاوت و بي‌صبري از آن من
عشق پانزده سانتي از آن تو
ماکاروني، تمبر هندي از آن ما
خيابان شهيد قندي از آن ما
قبري که بهش مي‌خندي از آن ما
ذکاوت و رندي از آن ما

ز سفره چه مي‌جويي
حاتم من با خودت چه مي‌گويي
خاتم من ديگه واسه چي مي‌جويي
ماتم من بابا تو چه پر رويي
خاتم من

اسبتو کجا مي‌بندي
بوبوي من به چي تو دل مي‌خندي
کوبوي من آقا به مويي بندي
سرور من خانوم به چي پابندي
شربر من

کوکوي دو شب مانده از آن ما
کپي پدر خوانده از آن ما
خلقت ناخوانده از آن ما
کپي پدر خوانده از آن ما
دولت شرمنده از آن ما
کلفتي پرونده از آن ما
ملي‌پوش بازنده از آن ما
دولت شرمنده از آن ما
انتخاب سازنده از آن ما
شايد که آينده از آن ما

حلاوت بي صبري از آن من
هر چي تو دلت خواندي از آن تو

4 دیدگاه»

  Turkmen Yegit wrote @

سلام.

خيلي دنبال اين ترانه محسن نامجو گشتم.

اما شايد به خاطر اينكه جاي خوبي زندگي نميكنم پيداش نكردم

ميخواستم خواهش كنم اگه دارينش برام ايميلش كنيد.

آدرسم همينه كه اينجا گذاشتم

خواهش ميكنم

  Turkmen Yegit wrote @

سلام

خيلي دنبال ترانه ديازپام 10 گشتم اما چون جايي زندگي ميكنم كه از اين چيزها كم پيدا ميشه هنوز از شنيدن كامل و لذت بردنش محرومم

ميخواستم خواهش بكنم اگه امكانش رو دارين اين ترانه رو برام ايميل كنيد..

خواهش ميكنم

  deraak wrote @

download from here: http://www.gerdbad.com

  علی wrote @

سلام.ممنون میشم اگه برای من هم بفرستین…


بیان دیدگاه